اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

فعالیت 600 حلقه صالحین در شهرستان رزن

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به فعالیت 600 حلقه صالحین در سطح شهرستان رزن گفت: 5 هزار نفر در سطح شهرستان رزن در حلقه‌های صالحین سازماندهی شده‌اند.

فعالیت 600 حلقه صالحین در شهرستان رزن

مصطفی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه رزن اظهار کرد: هر ساله برنامه‌هایی با عنوان دفاعی در بخش‌های مختلف زیرساختی، نرم‌افزاری و... اجرا می‌شود.

وی افزود: شجره طیبه صالحین نیز از مهم‌ترین برنامه‌های برون سازمانی سپاه است که به صورت گسترده در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به فعالیت 600 حلقه صالحین در سطح شهرستان رزن ابراز داشت: بیش از 200 سرگروه در حلقه صالحین فعال هستند.

وی تأکید کرد: 5 هزار نفر در سطح شهرستان رزن در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و… در حلقه‌های صالحین سازماندهی شده‌اند.

رستمی تصریح کرد: هدف از اجرای حلقه صالحین تربیت نسل جوان آینده‌ساز انقلاب اسلامی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به وجود حلقه مفقوده‌ای در بحث تربیت نسل جوان ادامه داد: هیچ حلقه‌ای نظیر شجره طیبه صالحین نمی‌توانست به این گستردگی جوانان را زیرپوشش قرار دهد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به اهمیت بحث تربیت بیان داشت:‌ با تشکیل حلقه‌های صالحین توسط بسیج و سپاه نسل جوان امروزی تحت تربیت اسلامی و دینی قرار گرفته است.

*مقابله با تهاجم فرهنگی مهم‌ترین مأموریت حلقه‌های صالحین

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر تهدیدها در زمینه فرهنگی است، گفت: مقام معظم رهبری در این رابطه فرمودند من دغدغه فرهنگی دارم، پس باید در این زمینه قوی وارد عمل شد.

رستمی با اشاره به رضایت مقام معظم رهبری از اقدامات فرهنگی سپاه یادآور شد: با توجه به این امر وظیفه ما در مقابله با تهاجم فرهنگی شدید غرب برای بی‌هویت کردن نسل جوان این مرز و بوم سنگین‌تر می‌شود.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: از مهم‌ترین مأموریت‌های حلقه‌های صالحین مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان‌ها و روستاها و بازتاب آن در جامعه افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی نیز به صورت گسترده در راستای گرامیداشت یاد شهدا و آشنایی دانش‌آموزان با دلاورمردی‌های شهدا و انتقال معارف آنان به بطن جامعه تأثیر ویژه‌ای در پیوند نسل جوان با آرمان‌های مقدس انقلاب دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های در دست اجرا، ساخت هفت سوله صالحین است که با جدیت در دست پیگیری بوده و تا 15 آبان آماده بهره‌برداری می‌شوند.

انتهای پیام/89006/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول