اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل کارخانه سیمان دشتستان:

استاندارد یکی از نیازهای اصلی جامعه صنعتی است

مدیر عامل کارخانه سیمان دشتستان گفت: استانداردها یکی از نیازهای جامعه بشری به ویژه جامعه صنعتی است.

استاندارد یکی از نیازهای اصلی جامعه صنعتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی تیموری ظهر امروز در همایش روز جهانی استاندارد در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه استاندارد کردن از نیازهای محکم و استوار علم و فناوری است، افزود: هر تکنولوژی تازه‌ای که به عرصه ظهور می‌رسد پایه و اساسش باید استاندارد باشد.

وی با بیان اینکه بقا و استمرار تولید یک محصول پیاده‌سازی استاندارد توسط تولید کننده است، افزود: تولیدکننده اگر محصول استاندارد را توسعه دهد محصولاتش فراگیر خواهد شد.

تیموری با بیان اینکه امروزه خیلی از کشورهایی که پیشرفت کرده‌اند به خاطر استانداردسازی است، گفت: اگر بخواهیم فقط برای تولید داخل کار کنیم قطعا در آینده شکست خواهیم خورد و این به ضرر اقتصاد داخلی و بین المللی ما است.

مدیر عامل کارخانه سیمان دشتستان با افزودن اینکه شاخص‌هایی وجود دارد که همکاران ما در استاندارد به ارزیابی آن پرداخته‌اند، گفت: استمرار در حفظ علامت استاندارد باید با محصول ما انطباق داشته و با استفاده از این ویژگی‌ها بهترین محصولات را به قیمت خوب تولید کنیم.

انتهای پیام/66006/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول