اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خانه خود بازمی‌گردم

باهران: سوء مدیریت موجب حذف بسکتبال ذوب‌آهن شد/ فریادمان به جایی نرسید

بسکتبالیست ملی‌پوش اصفهانی گفت: تاکنون قراردادی با تیم بسکتبال ذوب‌آهن امضا نکرده‌ام اما قصد دارم به خانه خودم بازگردم.

باهران: سوء مدیریت موجب حذف بسکتبال ذوب‌آهن شد/ فریادمان به جایی نرسید

علی باهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تاکنون قراردادی با تیم بسکتبال ذوب‌آهن برای پیوستن به این تیم امضا نکرده‌ام اما قصد دارم در سال‌جاری در خدمت این تیم باشم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل انتخاب ذوب‌آهن از سوی شما چه بود، تصریح کرد: این تیم مانند خانه خودم است و در این باشگاه بزرگ شده‌ و هر چه در بسکتبال دارم از این تیم است.

بسکتبالیست ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: از 10 سالگی تا سال گذشته در این باشگاه بودم و سال گذشته نیز به دلیل مشکلاتی که برای این تیم بوجود آمد مجبور به جدایی از ذوب‌آهن شدم.

وی گفت: با آمدن آقای آذری به عنوان مدیرعامل من فکر می‌کنم روزهای بسیار خوبی در انتظار تیم بسکتبال و سایر تیم‌های باشگاه ذوب‌آهن باشد.

باهران افزود: اطلاع دقیقی از نحوه بستن تیم ذوب‌آهن ندارم اما اطمینان دارم تمام کسانی که در گذشته عضو این تیم بودند آرزو دارند باز هم به تیم سابقشان بازگردند.

وی تاکید کرد: هر فردی که در تیم بسکتبال ذوب‌آهن کار کرده از شخصیت و بزرگی این تیم به نیکی یاد می‌کند.

بسکتبالیست ملی‌پوش اصفهانی تصریح کرد: تنها یکسری مسائل و مشکلات مالی در این تیم وجود دارد که با مدیریت خوب آقای آذری این مشکلات نیز مرتفع می‌شود و ذوب‌آهن به روزهای اوج خود باز می‌گردد.

وی گفت: یکی از دلایلی که سال گذشته این تیم منحل شد مشکلات مالی بود اما من فکر می‌کنم این باشگاه می‌توانست بهتر از این‌ها مدیریت شود و سوء مدیریت موجب حذف این تیم شد.

باهران ادامه داد: در سال گذشته هرچه داد و فریاد زدیم که این تیم نباید منحل شود اما در کمال تاسف این اتفاق افتاد و امیدوارم در سال‌جاری با حل شدن مشکلات مالی این تیم هرچه سریعتر به روزهای اوج خودش بازگردد چراکه ذوب‌آهن یک باشگاه بسیار بزرگ در سطح آسیاست.

وی افزود: خبری از برگزاری زمان آغاز تمرینات ذوب‌آهن ندارم اما رقابت‌های لیگ برتر از 16 آبان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63020/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول