اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان خبر داد

برگزاری نخستین یادواره 75 شهید ورزشکار تویسرکان

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از برگزاری نخستین یادواره 75 شهید ورزشکار تویسرکان در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی روز شنبه بیست و هفتم مهرماه خبر داد.

برگزاری نخستین یادواره 75 شهید ورزشکار تویسرکان

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان خبر داد و اظهار کرد: یادواره 75 شهید ورزشکار تویسرکان در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی روز شنبه  بیست و هفتم مهرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهداست، ابراز کرد: شهدا با تکیه بر مفاهیم الهی و سیره پیامبر اکرم (ص)، با ایثارگری حماسه‌ای تاریخی را برای بیداری دنیا رقم زدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان تأکید کرد: اگر امروز آرامش و امنیت در ایران اسلامی حاکم است، نتیجه گذشت شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در برابر دنیای کفر است.

وی افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب با تقدیم فرزندانشان به خوبی ادا کردند و ما امروز نسبت به تکریم خانواده شهدا وظیفه خطیری را عهده‌دار هستیم که باید بر آن عامل باشیم.

سلیمانی با بیان اینکه ورزشکاران ما باید تلاش کنند فرهنگ ارزشمند شهید و شهادت را با رفتار و اعمال خود به جوانان انتقال دهند، ابراز کرد: از دامن ورزش، پهلوانانی بزرگ مانند شهید بهرام‌علی الوندی در میادین جنگ افتخار آفریدند.

وی شهدا را الگوی بی‌بدیل برای جامعه و نسل جوان دانست و افزود: شهدا در مکتب ولایت پرورش یافتند و با تبعیت محض از ولی خود عزت و اقتدار را به ایران اسلامی هدیه دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به اینکه پیشرفت همه‌جانبه ما در دنیا به خاطر خون شهداست، افزود: برگزاری یادواره شهدا زمینه ایجاد فضای معنوی را در جامعه دوچندان می‌کند و بستری برای افزایش شناخت نسل انقلاب نسبت به شهید و شهادت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شهدا امروز الگوی برتر برای آزادی‌خواهان جهان هستند، تصریح کرد: حرکت در مسیر راه و آرمان امام و شهدا باعث می‌شود ما در زندگی فردی و اجتماعی موفق عمل کنیم.

سلیمانی بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ما را برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های انسانی، مقاومت، دینداری، معنویت و پایداری بر آرمان‌های انقلاب و شهدای ایران اسلامی بیدار و هوشیار می‌کند.

انتهای پیام/89010/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول