اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم لیگ برتر بانوان صورت می‌گیرد

پاس همدان به دنبال عبور عوارضی شهرداری بم

در هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور، تیم پاس برابر تیم قدرتمند شهرداری بم به میدان می‌رود.

پاس همدان به دنبال عبور عوارضی شهرداری بم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با انجام 6 بازی در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد که در یکی از این مسابقات، تیم فوتبال پاس همدان از تیم قدرتمند شهرداری بم پذیرایی خواهد کرد.

در این مسابقات بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال رقابت لیگ برتر بانوان در یک گروه و با حضور تیم‌های فولاد نوردکوه سیرجان، آینده‌سازان میهن، ملوان بندرانزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، پاس همدان، هیئت فوتبال گرگان، استقلال تهران، نگاردژ شیراز، شهرداری بم، پالایش و گاز ایلام، همیاری شهرداری آذربایجان‌ غربی و دلوار کشتی جنوب بوشهر برگزار می‌شود.

در این مسابقات تیم فوتبال بانوان پاس همدان یکی از آخرین تیم‌هایی بودند که بسته شد و خود را برای حضور در این مسابقات آماده کردند و این تأخیر در آماده‌سازی مشکلاتی را برای این تیم فراهم کرده بود.

سکینه بیات که سرمربی‌گری امسال پاسی‌ها را عهده‌دار شده با تلفیقی از بازیکنان مستعد بومی و اضافه کردن چند بازیکنان غیر بومی حضور خوبی در لیگ برتر داشته‌اند و با دو شکست و سه پیروزی وضعیت مناسبی را در جدول رده‌بندی گروه دارند.

دختران فوتبالیست همدانی با وجود مشکلاتی که در زمین تمرینی و مسائل حرفه‌ای یک تیم لیگ برتری داشته و دارند موفق شدند نتایج خوبی را بگیرند و ناکامی تیم فوتبال بزرگسالان پاس را با درخشش در این مسابقات جبران کنند.

تیم فوتبال بانوان پاس در هفته گذشته با رفتن به شیراز بیش از 1900 کیلومتر را با اتوبوس طی کردند و این بعد مسافت و خستگی باعث شده تا بازیکنان این تیم شرایط 100 درصدی را برای هفته هفتم نداشته باشند.

از اردوی سبزپوشان همدانی خبر می‌رسید دو یا سه بازیکن اصلی این تیم به دلیل مصدومیت در مسابقه حساس برابر شهرداری بم حضور نخواهند داشت و این کار را برای بیات و کادر فنی تیم پاس سخت کرده است.

در مقابل، تیم فوتبال شهرداری بم که با استفاده از بازیکنان ملی‌پوش در 6 هفته لیگ برتر، هر 18 امتیاز بازی‌ها را کسب کرده در همدان کار سختی نخواهد داشت.

در بازی‌های همزمان هفته هفتم تیم قعرنشین هیئت فوتبال گرگان میزبان تیم ملوان بندرانزلی خواهد بود، استقلال تهران از تیم همیاری شهرداری آذربایجان‌غربی پذیرایی خواهد کرد، دلوار کشتی جنوب در بوشهر به مصاف پالایش و گاز ایلام می‌رود، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان برابر فولاد نوردکوه سیرجان صف‌آرایی می‌کند، آینده‌سازان میهن در درچه خمینی‌شهر اصفهان به مصاف نگاردژ شیراز خواهد رفت.

داوران مسابقه بانوان پاس همدان و شهرداری بم از سوی کمیته داوران فدراسیون مشخص شدند که طی آن شیوا یاری (داور وسط)، سیمین گوهری و لیلی عشیانی (کمک داور) و کبری مردانی ( داور چهارم) این مسابقه را قضاوت خواهند کرد.

همچنین مهناز صادقی به عنوان نماینده اعزامی از فدراسیون حضور خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلام مسابقه بین بانوان پاس همدان و شهرداری بم پنج‌شنبه 25 مهر از ساعت 13 در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار خواهد شد.

تا پایان هفتم ششم این رقابت‌ها تیم فوتبال بانوان پاس همدان با کسب 9 امتیاز و یک بازی معوقه در رده پنجم جدول این مسابقات قرار گرفته‌اند و در مقابل تیم شهرداری بم با کسب 18 به تنهای صدرنشین این رقابت‌ها لقب گرفته است.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول