اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نخستین ایستگاه مطالعه فضای باز کشور در بیرجند افتتاح شد

رئیس امور کتابخانه‌ها، مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: برای نخستین‌بار ایستگاه مطالعه فضای باز کشور در بیرجند افتتاح شد.

نخستین ایستگاه مطالعه فضای باز کشور در بیرجند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیده زهرا حسینی صبح امروز در افتتاح نخستین ایستگاه مطالعه فضای باز کشور اظهار داشت: انسان برای داشتن یک زندگی سعادتمند به بینش و آگاهی نیاز داشته و می‌تواند آن را از طریق کتاب‌خوانی به دست آورد.

وی از افتتاح نخستین ایستگاه مطالعه فضای باز کشور در سه ‌راه‌ اسدی بیرجند خبر داد و افزود: در این امر شهرداری و اتوبوس‌رانی با ما همکاری داشته‌‌اند.

خراسان جنوبی نخستین استان در عرصه خدمت‌رسانی فرهنگی

رئیس امور کتابخانه‌ها، مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی با بیان این‌که این استان نخستین استان در عرصه خدمت‌رسانی فرهنگی است، ادامه داد: با توجه به بنای فرهنگی استان این امر دور از ذهن نیست.

حسینی گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای نزدیک کردن کتاب به سبد کالای مردم اقدام به ایجاد ایستگاه‌های مطالعه کرده است.

وی با بیان این‌که رئیس جمهور نیز به امر کتاب‌خوانی در مدارس تاکید داشته است، تصریح کرد: با ایجاد ایستگاه مطالعه امکان استفاده از کتاب برای همه مردم میسر است.

راه‌اندازی 16 ایستگاه مطالعه در بیرجند

رئیس امور کتابخانه‌ها، مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی با بیان این‌که تاکنون 16 ایستگاه مطالعه در بیرجند راه‌اندازی شده است، یادآور شد: همچنین 95 هزار و 700 جلد کتاب از تهران در اختیار نهاد کتابخانه‌های استان قرار گرفته است.

حسینی با بیان این‌که ایستگاه‌های مطالعه بیرجند با 100 هزار جلد کتاب شارژ شده است، خاطرنشان کرد: میزان 70 درصد از کتاب‌هایی که به مردم امانت داده شده به ایستگاه‌ها برگشته است.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول