اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

180 شرکت زیرپوشش پارک علم و فناوری خراسان جنوبی قرار دارند

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بیش از 180 شرکت را زیرپوشش خود قرار داده و جزو 10 استان برتر کشور است.

180 شرکت زیرپوشش پارک علم و فناوری خراسان جنوبی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، مهدی ماهگلی در جلسه ارائه طرح مطالعاتی شناسایی ظرفیت‌های رشد اقتصادی خراسان جنوبی، اظهار داشت: آمار موجود از سال 83 نشان می‌دهد که خراسان جنوبی یکی از بازارهای هدف جمهوری اسلامی ایران در حوزه تجارت خارجی است.

وی افزود: امتیازاتی که خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌های برخوردار دارد، هیچ است و در خراسان جنوبی تفاوتی با سایر استان‌های کلان در تولید وجود ندارد.

وجود هشت مرکز رشد علم و فناوری در خراسان جنوبی

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: ترانزیت یکی از مباحث مهمی است که طی چند سال گذشته به استان تفویض شده است.

ماهگلی با بیان اینکه هشت مرکز رشد علم و فناوری در خراسان جنوبی وجود دارد، اذعان داشت: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بیش از 180 شرکت را زیرپوشش خود قرار داده  و جزو 10 استان برتر کشور است.

نگاه به خراسان جنوبی باید نگاهی توسعه‌ای باشد

وی خاطرنشان کرد: باید بر روی یک سری از ظرفیت‌های خاص در حوزه صنعت خراسان جنوبی کار شود و از ظرفیت‌های کامل واحدهای صنعتی استفاده شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی متذکر شد: نگاه به خراسان جنوبی باید توسعه‌ای باشد تا رشد اقتصادی رونق گرفته و تجارت و سرمایه‌گذار نقش خود را ایفا کند.

انتهای پیام/69017/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول