اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح ویژه بازرسی ناوگان تاکسیرانی صورت گرفت

اعمال قانون 197 دستگاه تاکسی در همدان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان از اعمال قانون 197 دستگاه تاکسی در طرح ویژه بازرسی ناوگان تاکسیرانی شهر همدان خبر داد.

اعمال قانون 197 دستگاه تاکسی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان، محمود حضرتی اظهار کرد: رسالت این سازمان نظارت و کنترل دقیق‌تر رانندگان تاکسی و تمام رانندگان موظف به اجرای صحیح قوانین و آئین‌نامه‌های ابلاغی است.

وی تصریح کرد: این طرح که در سالیان گذشته نیز اجرا شده، نتایج مطلوبی در برداشته اما امسال با هماهنگی‌هایی که با سایر دستگاه‌ها مانند پلیس راهنمایی و رانندگی، اداره نظارت بر اماکن عمومی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان تعزیرات در مدت دو روز در سطح شهر به صورت 6 اکیپ سیار صورت پذیرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان افزود: در این طرح که سازمان تاکسیرانی به عنوان متولی اصلی این امر بوده، توسط واحد بازرسی این سازمان، نظارت بر معتبر بودن کارت شهری و پروانه بهره‌برداری، داشتن لباس فرم تاکسیرانان، نظافت خودرو و... اعمال قانون شد.

وی گفت: 61 مورد فاقد اعتبار کارت شهری و پروانه بهره‌برداری بودند که با آنها برخورد قانونی صورت پذیرفت.

حضرتی بیان داشت: همچنین پلیس راهور نیز نسبت به بررسی و نظارت بر گواهینامه، کارت خودرو، بیمه‌نامه شخص ثالث و معاینه فنی خودروها و نظارت، تعداد 43 مورد فاقد معاینه فنی بودند.

این مقام مسئول گفت: در این طرح بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر بررسی و دریافت نرخ‌های مصوب از طرف رانندگان تاکسی و همچنین نصب برچسب نرخ‌نامه تاکسیرانان نظارت داشتند که تعداد 24 مورد تخلف مشاهده و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد و در جلسه فوق‌العاده و ویژه بررسی و اعمال قانون شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان اضافه کرد: همچنین اداره اماکن عمومی نظارت بر نصب اشیاء غیر مجاز، نصب آینه غیر متعارف و... دیگر موارد نصب شده بر روی خودروها را بررسی و نظارت کرد و تعداد 69 مورد نیز اشیاء غیر مجاز نصب کرده بودند که به متخلفان تذکر و یا برخورد کرد.

وی افزود: این طرح به مدت دو روز در مهرماه جاری بر روی تعداد 768 دستگاه تاکسی اجرا و مقرر شده که در تمام فصول سال به صورت مستمر این طرح ادامه داشته باشد.

حضرتی در پایان گفت: همشهریان در صورت داشتن هر گونه شکایت و یا تشویق رانندگان با سامانه پیام کوتاه 30004139 و تلفن گویای سازمان 2514242 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/89003/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول