اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتظر شارژ مالی هستیم

دلگرم: توقعات از ایرانجوان را بالا نبرید

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: نباید توقعات از بازیکنان ایرانجوان را بیهوده بالا برد چراکه وقتی پرداختی به بازیکنان نداریم شرایط کار در ادامه راه سخت‌تر هم می‌شود.

دلگرم: توقعات از ایرانجوان را بالا نبرید

غلامرضا دلگرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بوشهر از کسب نتیجه تساوی مقابل لوله یزد ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: در مجموع کسب یک امتیاز در یزد بد نبود اما انتظار و توقعاتم از بازیکنانم بیشتر از این‌هاست، تیم یزدی حریف دست و پا بسته‌ای نبود آن‌ها در 6 بازی 3 گل دریافت کرده‌اند و خط دفاعی آن‌ها کمترین گل خورده را در دو گروه لیگ یک دارد، موقعیت‌های گلزنی خوبی را به دست آوردیم که تنها ضربه طارمی به گل تبدیل شد.

وی بیان کرد: در لیگ یک تیم ضعیف نداریم، فاصله تیم‌ها در فصل جاری بسیار کم شده و همان‌طور که تاکنون اتفاق افتاد هر هفته شاهد رقم خوردن نتایج جالبی در لیگ هستیم.

دلگرم ادامه داد: در این بازی غیبت زعفرانی و گشنی دو بازیکن تأثیرگذار ما در خط میانی به چشم آمد، هر چند سعی کردیم با ایجاد تغییرات در میانه میدان غیبت این دو بازیکن را جبران کنیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر تصریح کرد: در بازی بعدی گشنی را داریم اما با توجه به مصدومیت زعفرانی هنوز مشخص نیست به بازی پیکان می‌رسد یا خیر؟ بچه‌های ما به خودباوری رسیدند تا جایی که بعد از پایان بازی مقابل یزد لوله در رختکن بابت تساوی خارج از خانه ناراحتی را در چشم بازیکنانم دیدم این برایم افتخار است که بازیکنانم فقط برای برد و کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شوند.

وی پیرامون نتایج هشت هفته گذشته ایرانجوان گفت: انتظار از تیم ما را بالا نبرید، بضاعت شرایط ایرانجوان در ابتدای فصل برای ماندن لیگ یک و کسب جایگاهی آبرومند در این فصل بود، در کنفرانس ابتدای فصل هم عنوان کردم، تیمی که به لحاظ مالی توان رقابت با البدر، آلومینیوم، پیکان، نفت و گاز گچساران، نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان و ... را ندارد، نباید از آن انتظار معجزه داشت هر چند تا همین جای کار بچه‌های ما با شرافت و مردانگی به عشق هواداران بازی کرده‌اند اما توقعات را بیهوده بالا نبرید، چراکه وقتی پرداختی به بازیکنان نداریم شرایط کار در ادامه راه سخت‌تر هم می‌شود.

سرمربی ایرانجوان بوشهر پیرامون بازی هفته آینده مقابل پیکان تهران خاطرنشان کرد: پیکان تیم بزرگ و ریشه‌داری است که از سرمربی باهوشی بهره می‌برد، به حساسیت بازی مقابل این تیم پر مهره واقف هستیم آنها یکی از مدعیان اصلی صعود هستند.

دلگرم گفت: در لیگ امسال تیم ضعیف نداریم و هر بازی حکم یک فینال را دارد منتظر حضور پرشور هواداران هستم و انتظار دارم با صبر و حوصله به تشویق تیم خود بپردازند چراکه در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست این را هم بگویم بچه‌های تیم ما منتظر شارژ مالی از سوی مسئولان هستند اگر به تیم پولی تزریق شود می‌توان به آینده امیدوار بود.    

انتهای پیام/66006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول