اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار آبادان خواستار شد

جمع‌آوری لایروبی‌ها توسط شهرداری‌های 3 گانه آبادان

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان، خواستار جمع‌آوری لایروبی‌های انجام شده در این شهر توسط شهرداری‌های سه‌گانه شد.

جمع‌آوری لایروبی‌ها توسط شهرداری‌های 3 گانه آبادان

حبیب‌الله رشتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل بارندگی‌ها انتظار داریم شهرداری‌های سه‌گانه آبادان هرچه بیشتر مردم را همراهی کنند.

وی اضافه کرد: مناطقی که جوی آب‌های سطحی آنها لایروبی می‌شود و یا اینکه درختانشان هرس می‌شود باید سریعا توسط کارگران و نیروهایی که مشغول کار هستند جمع‌آوری و نظافت شود.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان تصریح کرد: در غیر اینصورت با کوچکترین بارش‌ها مردم دچار مشکل می‌شوند و محل زندگی آنان غیرقابل تردد خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این زمینه از شهروندان نیز انتظار همکاری متقابل داریم و در صورتی که مواردی را مشاهده می‌کنند که در وظایف شهرداری‌ست سریعا آن را توسط شماره 137 خدمات شهری در میان بگذارند تا به آن رسیدگی شود.

رشتی‌پور با اشاره به لایروبی جوی آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهری عنوان کرد: کوی قدس و کارگر را در دستور کار داریم که البته بخش اعظمی از کار انجام شده است.

وی ادامه داد: مناطق هدف، مسیرهای اصلی هستند و پس از آن به فرعی‌ها و کوچه‌ها برای رسیدگی بیشتر اعزام نیرو می‌کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان با بیان اینکه پرسنل شهرداری محدود است و مناطق در حوزه وظایف شهرداری بسیار وسیع، گفت: با توجه به اینکه شهرداری استخدامی جدید ندارد، با نیروهای موجود همه وظایف محوله را انجام می‌دهیم و چون حجم کار بالاست در برخی مناطق، کار با کندی مواجه می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: به ویژه اینکه حفاری‌های اداراتی چون آب و فاضلاب و گاز نیز مانعی بزرگ بر سر راه خدمت‌رسانی ما به شهروندان هستند.

رشتی‌پور در پایان از ادارات مذکور خواست برای ترمیم نوارهای حفاری و کنده‌کاری مربوطه هرچه سریع‌تر اقدام کنند زیرا با آغاز بارندگی‌ها وضعیت خدمت‌رسانی به شهروندان در این مناطق تقریبا غیرقابل ممکن خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول