اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

ایستادگی در مقابل استکبار با حمایت مردم محقق می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر حمایت مردم در مناطق مختلف نباشد نمی‌توانیم با این قدرت و جدیت در مقابل استکبار ایستادگی کنیم.

ایستادگی در مقابل استکبار با حمایت مردم محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار پیش از ظهر امروز در جمع مردم طبس در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: شما مردم در طول دوران انقلاب اسلامی منشأ خدمات زیادی بوده‌اید.

وی ادامه داد: شما با نثار جان فرزندان در دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفظ اسلام ایستادگی کردید و سربلند باقی ماندید.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر امروز دولت تدبیر و امید با جدیت از منافع ملی در دنیا حرف می‌زند و از عزت و  سربلندی مردم دفاع کرده و از ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی‌آید به دلیل حمایت شما مردم است.

خدمتگزار متذکر شد: اگر حمایت مردم در مناطق مختلف نباشد نمی‌توانیم با این قدرت و جدیت در مقابل استکبار ایستادگی کنیم.

وی اذعان داشت: سعی و تلاش دولت بر این است تا جایی که در حد توان و امکاناتش هست در صحنه‌های بین‌المللی از حقوق مردم دفاع کرده و همه مردم را وادار به حفظ عزت و منافع ملی کشور کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که در مدار و محور خدمت موانعی وجود دارد، متذکر شد: چون شما مردم به شرایط کنونی جامعه و محدودیت‌های موجود آگاه هستید به طور حتم حامی و پشتیبان دولت خواهید بود.

خدمتگزار از همه مسئولان خواست تا تمام تلاش و همت خود را بکار گرفته تا آنچه شایسته مردم است را انجام داده و از همه ظرفیت‌ها و امکانات استان به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های ملی در استان در راستای رفع نیازهای مردم ،گفت: آنچه در حد امکانات استان نباشد از مقامات عالی کشور و ظرفیت‌های ملی کمک گرفته می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امید است با حمایت مردم این امید و جدیت را به مدیران داده که با تمام توان و تلاش به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/69022/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول