اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای پروژه‌های عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 45 میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 45 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پرو‍ژه‌های نیمه تمام عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیاز است.

اجرای پروژه‌های عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 45 میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید علی‌پور صبح امروز در نشست با رئیس سازمان امور عشایر کشور و مدیران اجرایی این سازمان اظهار کرد: 45 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اتمام پنج پرو‍ژه نیمه تمام در مناطق عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد لازم است که انتظار می‌رود مسئولان استانی و سازمان امور عشایر در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخصیص به موقع این اعتبارات موجب جلوگیری از افزایش هزینه‌های تمام شده این پروژه‌ها در دراز مدت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تأمین آب پمپاژ طسوج، مور زرد زیلایی، پشت کوه باشت، حبیب‌آباد شیبانی و دره جوجق زیلایی از جمله این پرو‍ژه‌ها است.

علی‌پور افزود: برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها به ترتیب، 5 میلیارد ریال، 22 میلیارد ریال، 7 میلیارد ریال، 10 میلیارد ریال و یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

رئیس سازمان امور عشایر کشور نیز در این نشست از پیگیری‌های اداره‌کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات عشایر این استان تقدیر کرد و گفت: سازمان امور عشایر برای کمک به عشایر این استان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

جهانشاه صدیق افزود: در آینده‌ای نه چندان دور با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و مسئولان سازمان امور عشایر شاهد پیشرفت‌های قابل قبولی در زمینه‌ها مختلف در مناطق عشایری باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام مناطق عشایری این استان تخصیص داده شد.

انتهای پیام/82009/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول