اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر کاملا قانونی برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر کاملا قانونی برگزار شد.

انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر کاملا قانونی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رضا جمشیدی امشب در نشست با مسئولان دشتستان و هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های ده‌گانه استان مهم‌ترین اولویت در این مجموعه است و در چند سال اخیر در این مسیر گام‌های بلندی برداشته‌ایم.

وی افزود: دشتستان دارای جایگاه ویژه‌ای در ورزش استان است و همواره شاهد درخشش ورزشکاران و باشگاه‌های این شهرستان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جاری با وجود اعتبارات اندکی که این اداره کل داشته، اعتبارات نسبتا خوبی به دشتستان تخصیص داده‌ایم و در رشته‌های مختلف ورزشی از این شهرستان حمایت کرده‌ایم.

جمشیدی تصریح کرد: هندبال برازجان استعدادهای درخشانی دارد و در سطح کشور جایگاه دارد و برای اعتلای این ورزش از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر نیز ابراز داشت: این انتخابات به شکل کاملا قانونی و با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع برگزار شد و در پایان محمد نجفی از چهره‌های باسابقه ورزش به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: دوانی 12 سال رئیس هیئت بوده و در پایان دوره چهار ساله اخیر، خواستار برگزاری انتخابات شدیم که چند مرحله به تعویق افتاد و بنده به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان و طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال مکاتبه کردم و با استفاده از اصل حکمیت به صورت قانونی عمل کردیم.

جمشیدی تأکید کرد: براساس اصل حکمیت اگر بین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان اختلاف باشد، معاون ورزش وزارتخانه می‌تواند ورود کند و معاون ورزش وزارتخانه نیز به اینجانب تفویض اختیار کرد.

وی بیان داشت: نهایتاً صالح‌احمدی به عنوان سرپرست هیئت فوتبال تا زمان برگزاری مجمع انتخاب شد و انتخابات نیز با حضور اعضای مجمع و به حدنصاب رسیدن تعداد اعضا با حضور کفاشیان برگزار شد و این انتخابات قانونی و بدون کوچکترین مشکل برگزار شده است.

تقدیر جمشیدی از مدیرعامل پرسپولیس آبپخش 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اذعان داشت: تعدادی از مدیران ورزشی با جان و دل و با علاقه برای فوتبال زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند و باید به خاطر زحمتکشان واقعی فوتبال کاری کنیم که این ورزش در کمال آرامش برگزار شود.

جمشیدی با تقدیر از زحمات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آبپخش خاطرنشان کرد: جناب عباسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آبپخش با عشق و علاقه به فوتبال، برای پیشرفت فوتبال در استان زحمات زیادی کشیده و فوتبال به این مدیران علاقمند نیاز دارد و باید قدردان زحمات این افراد باشیم.

وی یادآور شد: فوتبال را نباید وارد حاشیه کرد و باید با وحدت و همدلی و با اتحاد برای رشد و اعتلای این ورزش گام برداریم.

جمشیدی در پایان ابراز داشت: رئیس جدید هیئت فوتبال استان فردی زحمتکش و باسابقه مدیریتی بالاست و در مدت کوتاهی که وارد فوتبال شده شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان هستیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول