اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دشتی

استاندار بوشهر از اختصاص هشت میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دشتی خبر داد.

اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، فریدون حسنوند امشب در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: هفته بسیج فقط در یک زمان خاص گرامی داشته نشود، بلکه در تمام روزها و ماه‌های سال به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) همیشه بسیج را گرامی بداریم و در فکرمان با ایده بسیج و با رفتار بسیجی تحول ایجاد کنیم تا بتوانیم حرکت‌های بزرگ را در کشور داشته باشیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: چنین جلساتی عمدتاً کاربردی است و ما سعی داریم از گزارش کار و بعضی از مسائل دیگری که معمولاً ارائه می‌شود، جلوگیری و به اصل مسائل توسط فرماندار، امام جمعه و مدیران و بعضی از مسئولان بپردازیم و خروجی جلسه اعتبارات و پروژه‌هایی باشد که مطالبه مردم عزیز ماست و مشکلی از منطقه حل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این سفرها مدیران با دغدغه و دلسوزی و با دست پر در این جلسات حضور پیدا می‌کنند، اذعان داشت: اعتقاد من این است که مدیران استان حتماً برنامه‌ریزی کنند تا مصوبات این جلسات محقق شود.

حسنوند افزود: اعتباراتی که در جلسات مصوب و تخصیص می‌دهیم، 100 درصد نقد است.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم رفتارمان صرفاً اداری باشد، هیچ کاری انجام نمی‌شود و خودمان را در حصار بعضی از قوانین دست و پاگیر محدود کنیم، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: اگر مدیر پولی نیاز داشته باشد، حمایت می‌کنم و اگر نتواند کاری انجام دهد، اعتبارات را از او می‎گیریم و این روحیه بسیجی است.

نماینده عالی دولت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان، استان و در کشور روحیه بسیجی تحول‌آفرین است و روحیه بسیجی است که امیدآفرین خواهد بود.

حسنوند ادامه داد: روحیه بسیجی موجب رعب دشمنان است و اگر می‌خواهیم مردم خوشحال و امیدوار شده و از سوی دیگر دشمن نگران شود، حتماً باید با یک روحیه بسیجی، انقلاب و ولایی وارد شویم و نگوییم امروز هستیم و فردا نیستیم.

وی از همکاری اعضای شورای تأمین، ادارات و نهاد در بحث زلزله و سیل قدردانی کرد و ابراز داشت: سپاه، بسیج، اطلاعات، ارتش، نیروی انتظامی و هلال‌احمر همه پای کار آمدند و وحدت در شهرستان دشتی خود را نشان داد و موجب شد خدمات خوب به مردم شهرستان شود و خسارت کمتری به وجود بیاید.

استاندار بوشهر عنوان کرد: روزی که ما خدمت مقام معظم رهبری بودیم، وقتی ایشان اشاره‌ای کردند که بروید خدمات‌رسانی در بحث زلزله در ایران را با دیگر نقاط دنیا مقایسه کنید، احساس کردم در دل ایشان رضایتی است؛ همانجا خدا را شکر کردم و خوشحال شدم که دل رهبر عزیز از بعضی کارها شاد است.

وی در پایان اضافه کرد: خواهشم این است که روحیه بسیجی حفظ شود؛ آن هم نه فقط در یک مقطع خاص مثل زلزله و در بعضی از حوادث غیرمترقبه؛ بلکه در همه احول این روحیه را حفظ کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول