اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان عنوان کرد

صدور حکم شهردار در مرحله پایانی / جذب نیرو در شهرداری انجام نشود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه صدور حکم شهردار گرگان در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: جذب نیرو باید دارای ساختار مشخص باشد و در شرایط فعلی نباید نیرو در شهرداری جذب شود.

صدور حکم شهردار در مرحله پایانی / جذب نیرو در شهرداری انجام نشود

ناصر گرزین بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص صدور حکم شهردار گرگان اظهار داشت: موضوع انتخاب شهردار در تاریخ 27 شهریور سال جاری برای طی مراحل قانونی و صدور حکم به وزارت کشور ارسال شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز سیر مراحل اداری و اخذ استعلام از مراجع ذیصلاح انجام شده و در حال حاضر پاسخ مراجع نیز برای وزارت کشور ارسال شده است.

گرزین خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که قبل از تاریخ 12 آذرماه سال جاری که پایان سرپرستی ابراهیم کریمی است، حکم وزیر برای شهرداری گرگان صادر شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که همراه مسئولانی که تا به امروز نیز در این راستا تلاش کردند در این مدت هم پیگیر امور باشیم تا در این هفته در وزارت کشور به نتیجه خوبی برسیم.

نیرو در شهرداری گرگان جذب نشود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص عزل و نصب‌ها و جذب نیرو در شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شهرداری که در وضعیت سرپرستی قرار دارد نباید به هیچ عنوان در این مجموعه نیرو جذب شود.

گرزین ادامه داد: اگر طوری عمل شود که نیرو به شورای اداری معرفی و از آن طریق نیرو در شهرداری جذب شود باز هم به صلاح نیست.

وی افزود: اعضای شورا در این مدت مسائلی را به من اطلاع دادند که تذکرهای کتبی و شفاهی نیز به آقای کریمی سرپرست شهرداری گرگان داده شد که در حال حاضر با توجه به تورم نیرویی که در شهرداری وجود دارد این اتفاق نیفتد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در این مدت عزل و نصب خاصی را در شهرداری نداشتیم اما شاهد جذب نیرو بوده‌ایم که در حال حاضر پیگیری‌های لازم هم در حال انجام است در صورتی که مجوز از شورای اداری هم گرفته شده باشد این اتفاق نیفتد.

وی اضافه کرد: چون در حال حاضر هم کارمندان شهرداری گرگان و هم ما از این موضوع ناراحت هستیم.

گرزین بیان کرد: جذب نیرو باید دارای ساختار مشخص باشد و اینکه هر کسی با هر مجوزی و تحت هر عنوانی در شهرداری گرگان جذب شود یک بار اضافی است که به شهر و شهرداری وارد می‌شود که اصلا به صلاح نیست.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم با توجه به تذکرات داده شده به سرپرست شهرداری گرگان این مسئله از طرف وی رعایت شود و شورا هم نظارت لازم را در این خصوص خواهد داشت.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول