اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان:

کارت بازرگانی هوشمند دست سودجویان را کوتاه می‌کند

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کارت بازرگانی هوشمند دست سودجویان را کوتاه کرده و شناسایی افراد را تسهیل می‌کند.

کارت بازرگانی هوشمند دست سودجویان را کوتاه می‌کند

جعفر ذره‌بینی امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای طرح کارت بازرگانی هوشمند اظهار کرد: این نوع کارت‌ها متفاوت با کارت‌های بازرگانی دیگر هستند و محاسن زیادی نسبت به کارت‌های قبلی دارا هستند.

وی گفت: بسیاری از افراد سودجو از کارت‌های بازرگانی گذشته سوءاستفاده می‌کردند اما با ارائه کارت بازرگانی هوشمند دست بسیاری از این سودجویان بسته می‌شود.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان افزود: امیدواریم با استفاده از این نوع کارت‌ها شناسایی افراد تسهیل شده و امور، سامان‌دهی مناسبی پیدا کنند تا شاهد بهبود وضعیت تجارت نیز باشیم.

وی با بیان اهمیت اجرای طرح کارت هوشمند بازرگانی اذعان کرد: کارت‌های الکترونیکی مزایای بسیار زیادی نسبت به کارت‌های قبلی دارند.

ذره‌بینی یادآور شد: البته طرح هوشمندسازی کارت‌های بازرگانی به کندی پیش می‌رود که باید با اتخاذ تدابیری اجرای این طرح تسهیل یابد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در تمام کشور در حال پیگیری و اجرا است و به دلیل این که گستردگی طرح نیز در سطح کشور است کمک فراوانی به بازرگانان و تجار می‌کند و نظم و ترتیب بیشتری به انجام معاملات تجاری می‌کند.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: اگر این طرح به درستی و به طور کامل در تمام کشور اجرا شود هر خرید و فروشی که توسط بازرگانان در کل کشور انجام گیرد مشخص و ثبت می‌گردد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: دولت به قول‌های خود عمل کرده و موانع تولید، صنعت و تجارت را برطرف کند.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول