اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر فوتبالی بوشهر؛

بوشهری‎ها فوتبال را می‌پرستند/ حمایت از بوشهری‌های تیم ملی فوتبال ساحلی

نشست شورای شهر بوشهر باز هم رنگ و بوی فوتبالی داشت و باز هم انتظار مسئولان حمایت از ایرانجوان بوشهر و ملی پوشان تیم ملی فوتبال ساحلی مطرح شد.

بوشهری‎ها فوتبال را می‌پرستند/ حمایت از بوشهری‌های تیم ملی فوتبال ساحلی

در نشست صبح امروز شورای شهر بوشهر علاوه بر نداعبدالله‌زاده عضو فوتبالی شورای شهر، علیراضا آماره هم خواستار حمایت از تیم‌های فوتبال و ملی پوشان تیم ملی فوتبال ساحلی شد

نمی‌دانیم به چه زبانی به مسئولان بگوییم فوتبال بوشهر را حمایت کنند

ندا عبدالله زاده ملی پوش سابق تیم ملی بانوان ایران و عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه مردم بوشهر عاشق فوتبال هستند، گفت: ما نمی‌دانیم به چه زبانی اعتراضمان را به گوش مسئولان رسانده و از آنها برای تیم‌های ورزشیمان کمک بخواهیم.

وی در ادامه گفت: واقعا تاسف بار است که ذخایر نفتی و این همه امکانات داریم اما هیچ فایده‌ای برای شهرمان ندارد و فقط ضررش برای ما است.

عبدالله زاده با بیان اینکه بازیکنان ایرانجوان تمرین را تعطیل کردند و به خانه هایشان بازگشته‌اند، افزود: استاندار، فرماندار و اداره کل ورزش به فکر باشید و ایرانجوان را نجات داده و امیدی دوباره به مردم شهر ببخشید.

وی از رسانه‌ها خواست تا جایی که می‌توانند به هرنحوی این موضوع را پیگیری کرده تا مسئولان مربوطه بیدار شوند و کمکی کنند تا مشکل حل شود.

تقدیر از ملی پوشان فوتبال ساحلی را به استقبال در فرودگاه محدود نکنیم

علیرضا آماره عضو دیگر شورای شهر بوشهر نیز با بیان اینکه جوانان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی افتخار ما هستند، گفت: باید به صورت خیلی ویژه از ایشان حمایت کرده و استقبال را به فرودگاه محدود نکنیم.

وی با بیان اینکه باید درسطح شهر بنر زده و از این جوانان بوشهری تقدیر کنیم، افزود: جوانان غیور فوتبال ساحلی تیم دریا نوردان زبانزد کل دنیا شده و این برای ما بسیار زشت است که نتوانیم موجب دلگرمی این جوانان شویم.

این مقام مسئول در پایان از شورای شهر و شهرداری بوشهر خواست کمک‌های خود را از این جوانان آینده دار دریغ نکنند.

توسعه حمل و نقل شاخصه شهر توسعه یافته است

مهرزاد آسایش  صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با بیان اینکه حمل و نقل یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه شهری است، گفت: باید بهسازی و نظم در اتوبوسرانی استان بوشهر در دستور کار این ارگان قرار گیرد تا بتواند بهتر سرویس دهی کند.

وی با بیان اینکه نوسازی این اتوبوس‌ها باید در مرحله دوم انجام شود، گفت: به صورت میدانی به میدان اتوبوسرانی رفته تا از نزدیک با مشکلات سرویس دهی و مشکلات تهیه بلیط و... روبرو شده و حرف‌های مردم را در قالب یک شهروند بشنوم.

آسایش با بیان اینکه اتوبوس‌ها فاقد مولفه‌های ابتدایی حمل و نقل بوده افزود: هنگامی که به عنوان مسافر وارد اتوبوس شدم متوجه شدم به هنگام باران از سقف اتوبوس‌ها آب چکه می‌کرده و این موجب نارضایتی مردم شده است.

وی در پایان از تاکسیرانی و تاکسی‌ها هم به خاطر سرویس دهی مناسب به مردم قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرد: با حمایت و همدلی مسئولان مربوطه اوضاع اتوبوسرانی نیز بهتر شده تا مردم بتوانند به درستی و با رضایت کامل استفاده کنند.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول