اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

بخش‌های 5‌گانه آمل دارای نمایندگی ثبت احوال می‌شوند

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: با راه‌اندازی نمایندگی ثبت‌احوال در بخش امامزاده عبدالله(ع) و دشت سر، تمامی بخش‌های پنج‌گانه شهرستان آمل دارای نمایندگی ثبت احوال می‌شوند.

بخش‌های 5‌گانه آمل دارای نمایندگی ثبت احوال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی واحدی پیش‌ازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران دفاتر پیشخوان هویت ملی ثبت احوال مازندران در محل فرمانداری آمل با بیان اینکه کار ثبت احوال در چهار آیتم ثبت تولد، وفات، ازدواج و طلاق است، افزود: در کنار این خدمات ثبت احوال خدمات بیشتری در بخش‌های مختلف به مردم ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آمل دارای نمایندگی ثبت احوال در شهرهای دابودشت و لاریجان نیز است، گفت: نمایندگی ثبت احوال در بیمارستان امام علی آمل راه‌اندازی شده و به روز آمار ولادت را در این بیمارستان ثبت می‌کند.

واحدی از راه‌اندازی نمایندگی ثبت احوال در بخش‌های امامزاده عبدالله(ع) و دشت‌ سر نیز خبر داد و بیان داشت: به‌زودی تمام بخش‌های این شهرستان دارای نمایندگی ثبت احوال می‌شوند.

وی با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، ایران مسیر پیشرفت را طی می‌کند و این مسیری است که از زمان پیامبر خاتم آغاز و امروز در زمان ولایت فقیه ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اعلام اینکه امروز فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه شده تا جلوی فعالیت کسانی که می‌خواهند ایران را ناتوان نشان دهند قطع کند، گفت: بسیاری از رسانه‌ها و سایت‌های فارسی زبان دنیا بر علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند که توسط دشمنان نظام به شایعه‌پراکنی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز منفعل شده است، تصریح کرد: اقدامات و ایستادگی بسیجی‌وار ملت دشمن را منفعل کرده است.

انتهای‌پیام/86011/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول