اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قزوین:

توسعه متوازن اولویت مجموعه مدیریت شهری قزوین است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: توسعه متوازن مهم‌ترین اولویت مجموعه مدیریت شهری در سال جاری است.

توسعه متوازن اولویت مجموعه مدیریت شهری قزوین است

علی صادق‌نیارکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه توسعه متوازن مهم‌ترین اولویت مجموعه مدیریت شهری در همه زمینه‌های عمرانی و خدماتی است، اظهار داشت: این نهاد بر همه پروژه‌های عمرانی شهر قزوین نظارت می‌کند تا این پروژه‌ها با کیفیت و در زمان کمتری به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه از آغاز فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین کمیسیون‌های مختلفی با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات تخصصی شهروندان قزوینی تشکیل شده است، ابراز داشت: این کمیسیون‌ها این مشکلات را با دقت بیشتری برطرف می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه تاکنون 112 جلسه کمیسیون مختلف تشکیل شده است، بیان کرد: در هر کمیسیون به طور متوسط 5 نفر حضور دارند که تا حالا یک هزار و 100 نفر ساعت جلسه تشکیل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از زمان تشکیل دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین اعضای این شورا با اهتمام و اراده جدی در رفع مشکلات شهروندان قزوینی تلاش می‌کنند تا بتوانند با رفع این مشکلات رضایت آنان را از این نهاد ارتقا دهند.

توجه به مناطق کمتر توسعه یافته در بودجه 93

صادق‌نیارکی با بیان اینکه توجه به مناطق کمتر توسعه یافته در بودجه 93 در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است، ابراز داشت: این مجموعه با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم تلاش می‌کند تا بتواند با رسیدگی بیشتر به مشکلات شهری در این مناطق به توسعه متوازن در شهر قزوین برسد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به وضعیت روکش آسفالت شهر قزوین اشاره کرد و گفت: با وجود کارخانه آسفالت در این شهر این مهم براساس اولویت زمان‌بندی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کند تا روکش آسفالت را بعد از استعلام دستگاه‌های خدمات‌رسانی مانند آب،‌برق و گاز انجام دهد تا بعد از تحقق این مهم از کنده‌کاری دوباره توسط این دستگاه‌ها جلوگیری شود.

افتتاح پل تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی در قزوین

این مسئول به پل تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی اشاره کرد و گفت: این پل از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین است که در کوتاه‌ترین زمان عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: اکنون عملیات اجرایی پل تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی در مراحل پایانی است و در کمترین زمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی در شهر قزوین با همکاری و تحمل مزاحمت‌های شهری توسط شهروندان قزوینی انجام می‌شود، ابراز داشت: مجموعه مدیریت شهری از آنان بابت این تحمل تشکر و قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/77009/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول