اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تا‌کنون صورت گرفت

دستگیری 447 قاچاقچی مواد مخدر در بیرجند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون با کشف هشت تن مواد مخدر در بیرجند 447 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

دستگیری 447 قاچاقچی مواد مخدر در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا زاهدی‌پور ظهر امروز در شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیرجند اظهار داشت: نقاط آلوده به مواد مخدر بیرجند هدف اجرایی نیروی انتظامی بیرجند در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.

وی گفت: استقرار مداوم تیم‌های سگ موادیاب، تیم‌های آشکار و پنهان در مسیر تردد قاچاقچیان و تحت نظارت قرار دادن قاچاقچیان آزاد شده از زندان را از جمله برنامه‌های این نهاد بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون هشت تن و 116 کیلوگرم مواد مخدر در سطح شهرستان کشف شده است.

زاهدی‌پور تصریح کرد: همچنین طی سه ماهه اخیر یک تن و 421 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و خرده فروشان سطح شهر کشف شده است.در راستای کشفیات مواد مخدر از قاچاقچیان تا‌کنون 447 نفر قاچاقچی دستگیر شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند یادآور شد: باید علاوه بر اقدامات مقابله‌ای با قاچاق، برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/69017/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول