اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی خبر داد

ارتقای شاخص‌های امنیت در خراسان جنوبی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: رتبه خراسان جنوبی در مجموع سرقت‌ها و بر حسب شاخص جمعیت از 26 در سال 90 به 30 در سال 91 ارتقاء یافته است.

ارتقای شاخص‌های امنیت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، خلیل واعظی در جمع نیروهای انتظامی بیرجند اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تاسیس مواضع سیاسی مقام معظم رهبری، خروش امت مسلمان ایران اسلامی و حضور حداکثری در پای صندوق رای در 24 خردادماه آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همراه و همگام با سایر نهادها و دستگاه‌ها و همچنین با تکیه بر اهتمام همکاری مردم متدین و ولایت‌مدار خراسان جنوبی برای امنیت پایدار و شایسته، خود را برای انتخابات در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران آماده کرده است.

ایجاد فضای صمیمی میان شورای تامین و مردم

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: فرماندهان، مدیران و مسئولان با همدلی و با هماهنگی شورای امنیت از فرصت‌های بی‌نظیر موجود در خراسان جنوبی مانند مشارکت و همراهی مردمی و احساس مسئولیت آنها در همکاری با پلیس در ایجاد فضای مناسب استفاده می‌کنند.

واعظی خاطر نشان کرد: فضای صمیمی میان اعضای شورای تامین استان و روابط محکم بین اقوام استان وجود دارد.

این مسئول تصریح کرد: برای ایجاد فضای امن در انتخابات و تامین امنیت آن با استفاده از امکانات سازماندهی، تجهیز و آموزش نیروها بر اساس تدابیر قرارگاه امام علی(ع) و "ظفر" اقداماتی انجام شده است.

جرایم خشن در خراسان جنوبی ‌سابقه‌ای ندارد

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی مرزبانی برای تامین شعب اخذ رای با شورای تامین هماهنگی و تبادل اطلاعات دارد، اضافه کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای ایجاد امنیت در مناطق حساس و شعب اخذ رأی صورت گرفته است.

واعظی ابراز داشت: در شاخص‌های امنیتی طی سه سال پیاپی جرایم خشن در خراسان جنوبی سابقه وقوع نداشته است.

وی یادآور شد: در تمام سرقت‌ها و بر حسب شاخص جمعیت رتبه خراسان جنوبی از 26 در سال 90 به رتبه 30 در سال 91 ارتقاء یافته است.

کسب رتبه 31 کشوری در تصادفات برون شهری

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از کسب رتبه 31 کشوری در تصادفات برون شهری و 32 در تصادفات درون شهری خبر داد.

این مسئول با بیان اینکه در راستای تکریم ارباب رجوع سه کلانتری در مناطق پرجمعیت راه‌اندازی شده، اذعان داشت: راه‌اندازی این مراکز برای ارائه خدمت بر اساس مدیریت کیفیت ناجا و تدابیر اطلاعات است.

واعظی ادامه داد: ساختمان پلیس راهور استان در مراحل پایانی کار است.

راه‌اندازی، تشکیل و تقویت کانون بازنشستگان ناجا

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: نیروی انتظامی در حوزه درون سازمانی در تقویت یگان‌های دور‌دست با اختصاص 87 درصد سازمان خودروی سبک و بیش از 120 درصد خودروی سنگین تحرک مناسب و سرعت عمل را در انجام عملیات‌ها به دنبال داشته است.

وی از راه‌اندازی، تشکیل و تقویت کانون بازنشستگان ناجا خبر داد و گفت: تقویت کانون‌ها سبب دلبستگی و ارتباط پیشکسوتان با سازمان شده است.

این مسئول با بیان اینکه معیشت و پرداخت انواع وام‌های ازدواج، مسکن، خودرو و دانشجویی سبب ارتقا و منزلت جایگاه اجتماعی ناجا و خانواده‌ها شده، افزود: برنامه‌ها و تدابیر نیروی انتظامی در رسیدگی به خانواده شهدا جایی فراتر از جایگاه سازمانی دارد.

حضور 28 دانشگاه کشور در همایش علمی خراسان شناسی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی متذکر شد: در سال جاری با هماهنگی دانشگاه بیرجند و اعضای هیئت علمی و داوری از 28 دانشگاه کشور همایش علمی خراسان جنوبی‌شناسی برگزار شد که مورد تایید مدیران استان و اساتید دانشگاه‌ها قرار گرفت.

واعظی اذعان داشت: در بازدید فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت‌های همه‌جانبه خراسان جنوبی برای آنها غیر قابل باور بوده است و این پیشرفت مایه مباهات و افتخار است. 

انتهای پیام/69013/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول