اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

انجام مطالعه راه‌آهن بوشهر – بندر امام خمینی

معاون عمرانی استاندار بوشهر از انجام مطالعه راه‌آهن بوشهر – بندر امام خمینی به طول 335 کیلومتر خبر داد.

انجام مطالعه راه‌آهن بوشهر – بندر امام خمینی

شاپور رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های استان مورد توجه و تاکید مسئولان استان است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی ادامه داد: در سال جاری به فضل خدا شاهد اجرای چند طرح بزرگ و مهم و زیربنایی در حوزه راه و حمل و نقل بودیم که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: نظارت بر اجرای طرح‌های راهسازی و افزایش کیفیت اجرای طرح‌ها در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در تحقق اهداف و برنامه‌ها به نتیجه مطلوبی برسیم.

رستمی از انجام مطالعه راه‌آهن بوشهر – بندر امام خمینی(ره) خبر داد و تصریح کرد: طرح بزرگ و مهم راه‌آهن بوشهر به بندر امام خمینی در حال مطالعه است و امیدوار هستیم با تکمیل مطالعات و تامین اعتبارات عملیاتی و اجرایی شود.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، طول این مسیر بیش از 335 کیلومتر است و اجرای راه‌آهن در این مسیر به 50 میلیون دلار اعتبار ارزی و 363 میلیارد تومان اعتبار ریالی نیاز دارد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: توسعه راه و بزرگراه و همچنین توسعه حمل و نقل ریلی موجبات شکوفایی اقتصادی را فراهم می‌کند و باید با توسعه راه‌ها شاهد رشد و اعتلای بیشتر استان باشیم.

رستمی در پایان متذکر شد: در دشتستان نیز چند طرح مهم راهسازی در دست اجراست که اجرای بزرگراه برازجان دیلم از مهم‌ترین پروژه‌هاست.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول