اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

شکوفایی اقتصاد در گرو جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و شکوفایی اقتصادی استان در گرو جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

شکوفایی اقتصاد در گرو جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی در شورای اداری درمیان، اظهارداشت: برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن نمی‌کنند و در پاره‌ای از مواقع با سختگیری‌های بیش از اندازه سبب سرخوردگی و ناامیدی سرمایه‌گذاران می‌شوند.

وی با بیان اینکه فرار سرمایه‌گذار ارمغانی برای استان نخواهد داشت، ادامه داد: شجاعت و درک روح قانون سبب جذب سرمایه‌گذاران و شکوفایی اقتصاد خراسان جنوبی می‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، پژوهش را مهم‌ترین اصل در مدیریت راهبردی دانست و افزود: با وجود فعالیت‌هایی که در حوزه پژوهش در سطح کلان کشوری و استانی بعمل آمده اما این مقوله به جایگاه شایسته‌ای در مدیریت‌ها نرسیده است.

عبادی تصریح کرد: دل بستن به طاغوت‌ها نه تنها عزت نمی‌آورد بلکه ذلت و خواری دنیا و آخرت را به همراه دارد.

وی با اشاره به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی یادآور شد: آمریکا با وضع این تحریم‌ها بار دیگر ثابت کرد که پایبند به هیچ قرارداد و تعهدی نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع موانع کارخانه سیمان باقران اظهار داشت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده این کارخانه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

عبادی، با اعلام رضایت از نحوه گازرسانی به شهرستان درمیان ادامه داد: مدیران شرکت گاز استان منتظر تکمیل شبکه توزیع گاز در شهر اسدیه نباشند و همزمان با آغاز عملیات احداث شبکه اسدیه خط انتقال گاز به قهستان را نیز آغاز کرده تا سال آینده مشعل گاز در این دو شهر به طور همزمان روشن شود.

وی از درمیان به عنوان محور وحدت خراسان جنوبی یاد کرد و اذعان داشت: به کوری چشم دشمنان و منافقان وحدت بین شیعه و سنی در خراسان جنوبی به ویژه شهرستان مرزی درمیان ناگسستنی است.

انتهای پیام/22482/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول