اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات مانند استخوانی در گلوی مردم است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مانند استخوانی در گلوی مردم است که دستگاه‌های اجرایی و شورای شهر و نمایندگان مردم باید با تعامل و تدبیر بیشتر به خواسته‌های مردم و رفع مشکلات آنها توجه کنند.

مشکلات مانند استخوانی در گلوی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام سیدباقر عبادی، در دیدار با عوامل شهرداری و منتخبین شورای شهر بیرجند، اظهار داشت: شورای شهر پارلمان شهر است و نقش فراوانی در تحقق خواسته‌های مردم دارد.

وی افزود: بسیاری از خواسته‌ها و آرزوهای مردم توسط شورای شهر و شهرداری محقق می‌شود و حل برخی مشکلات شهر نیاز به تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی با شورای شهر دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مباحث فرهنگی مردم، گفت: فعالیت شهرداری و شورای شهر به گونه‌ای نیست که فقط مسائل عمرانی را پیگیری کنند بلکه باید مسائل فرهنگی مردم را نیز متناسب با دین و فرهنگشان پیگیری کرد.

عبادی با اشاره به انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر، بیان داشت: برخی مشکلات مانند استخوانی در گلوی مردم است که دستگاه‌های اجرایی و شورای شهر و نمایندگان مردم باید با تعامل و تدبیر بیشتر به خواسته‌های مردم و رفع مشکلات آنها توجه کنند.

وی طرح فرزان را از مشکلات موجود در شهر بیرجند ذکر کرد و ادامه داد: این طرح سبب نارضایتی و گلایه بسیاری از مردم شده که باید با تدبیر، همکاری و تعامل شهرداری، شورای شهر و دستگاه‌های اجرایی مرتفع شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی هدف از خدمت و تعامل شورای شهر و شهرداری و نمایندگان مردم را استحقاق حقوق مردم عنوان کرد.

عبادی متذکر شد: بالاترین ثواب در دین اسلام خدمت به خلق خدا است و عرصه خدمت به مردم برای مسئولان یکی از نعمت‌های الهی است.

انتهای پیام/22481/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول