اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان:

بانوان فوتبالیست پاس با کمترین امکانات نتایج خوبی را در لیگ برتر گرفتند

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: بانوان فوتبالیست پاس همدان با کمترین امکانات، اما انگیزه و روحیه بالا، نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کرده‌اند.

بانوان فوتبالیست پاس با کمترین امکانات نتایج خوبی را در لیگ برتر گرفتند

سکینه بیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان پاس همدان که در آخرین روزها به لیگ برتر راه یافته، توانسته با همه مشکلات موجود نتایج مطلوبی را کسب کند.

وی افزود: با وجود برودت هوا و مشکلاتی چون وضعیت زمین تمرینی و دوری از شهر، با حمایت  مسئولان ورزش استان، با انگیزه و روحیه بالا سعی کردیم نتایج خوبی را در دور رفت بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: بانوان فوتبالیست پاس همدان با کمترین امکانات، نتایج خوبی را در لیگ برتر گرفته‌اند و توانستند نماینده خوبی برای فوتبال به خصوص ورزش بانوان همدان باشند.

به گفته وی؛ ترکیب اصلی تیم فوتبال پاس همدان از بازیکنان مستعد و باانگیزه بومی تشکیل شده که نتایج کسب شده به پشتوانه همین روحیه بالا بوده است.

بیات با اشاره به شرایط تیمش برای دور برگشت خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مدیریت باشگاه، در تعطیلات بین فصل سه بازیکن جدید به ترکیب تیم پاس افزوده شده است.

وی از رفع نقاط ضعف تیم از نظر فنی و ایجاد شرایط بهتر برای تیم خبر داد و ادامه داد: برای نیم‌فصل دوم سه بازیکن از جمله زهره کودایی به عنوان دروازه‌بان، فرزانه نصر در پست مهاجم و مریم محمدی هافبک به تیم پاس اضافه شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان ابراز داشت: در دور برگشت در دو بازی ابتدایی نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم و با وجود برخورداری از برتری نسبی، بازی را برابر تیم‌های آینده‌سازان میهن و دلوارکشتی بوشهر واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه بعد از این دو بازی سعی کردیم از نظر فنی و روحیه تیم را به شرایط مطلوبی برسانیم تصریح کرد: با وجود سرمای شدید در همدان، در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را در دستور کار داشتیم تا برای بازی با نماینده گلستان به آمادگی لازم برسیم.

بیات با ابراز خرسندی از اینکه در بازی برابر وحدت گرگان همه بازیکنان تیمش حضور دارند و مشکلی از نظر محرومیت و مصدومیت وجود ندارد عنوان کرد: بعد از چند هفته در بازی برابر وحدت گرگان همه بازیکنان از هر نظر آماده هستند و با روحیه بالایی به این شهر سفر خواهیم کرد.

وی در مورد دعوت از دو بازیکن تیمش به اردوی تیم ملی نیز گفت: برای هر مربی خوشحال‌کننده است که بازیکنانش موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی کشور شوند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان و حضور حمیرا جهان‌تیغ و فریبا ترک در اردوی تیم ملی انگیزه زیادی را در تیم ایجاد کرده است.

وی با تشکر از اهالی رسانه به خصوص ورزشی‌نویسان استان که پیگیر وضعیت تیم فوتبال بانوان پاس هستند افزود: از روزی که به همدان آمدم فکر نمی‌کردم حضور پاس در مسابقات لیگ برای رسانه‎‌ها، خبرگزاری و مطبوعات محلی همدان اهمیت داشته باشد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور، مسابقه بین تیم‌های وحدت گرگان و پاس همدان را فاطمه نصراللهی (داور وسط)، سمانه محسنی و مریم کمالی (کمک داور) و سکینه معینی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد.

تا قبل از این بازی و تا پایان هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور تیم فوتبال پاس با 19 امتیاز را رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته و تیم وحدت گرگان با هشت امتیاز تیم یازدهم این جدول است.

در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور عصر جمعه ششم دی ماه در گرگان تیم فوتبال بانوان پاس همدان به مصاف تیم وحدت خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول