اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی در گفت‌وگو با فارس:

ملی‌پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم از نیم فصل دوم بازی می‌کند

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم از حضور ملی‌پوش این تیم در ترکیب اصلی ماهان تندیس برای بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.

ملی‌پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم از نیم فصل دوم بازی می‌کند

محمدجعفر عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مسعود دانشور بازیکنی است که در میانه راه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از پایان قراردادش با تیم فوتسال شنژن چین به تیم فوتسال ماهان تندیس قم ملحق شد.

وی ادامه داد: دانشور از بازیکنان مطرح فوتسال کشورمان است که سابقه 2 دوره همراهی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام‌های جهانی 2008 و 2012 را دارد و بر همین اساس حضور وی در ترکیب اصلی ماهان تندیس در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بسیار برای این تیم کارساز و راهگشا است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: دانشور طبق قوانین نقل و انتقالات فوتسال نمی‌توانست در نیم فصل اول برای ماهان تندیس بازی کند اما در کنار تیم تمرین می‌کرد و حالا در بهترین شرایط آمادگی قرار دارد تا بتواند در دور برگشت به میدان برود.

وی یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در تلاش برای ارتقای جایگاه خود در جدول برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه قرار می‌گیرد.

عابدی افزود: بازی‌های نخستین هفته از نیم فصل دوم پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز جمعه سیزدهم دی‌ماه استارت می‌خورد و طبق برنامه‌ کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال ماهان تندیس قم از ساعت 16 این روز در دیداری خارج از خانه مقابل شهرداری ساوه به میدان خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: این دیدار در حالی برگزار می‌شود که ماهان تندیس قم در بازی رفت 2 تیم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم که نخستین بازی خانگی آن‌ها در این فصل از لیگ برتر محسوب می‌شد با نتیجه چهار بر یک صاحب برتری شد.

عابدی تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان ما به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده زیر نظر محسن حسن‌زاده تمرینات تاکتیکی و زیر نظر دکتر قدرت‌الله باقری تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی را به بهترین شکل انجام می‌دهند و همه شرایط خوب و مطلوب است که ان‌شاءالله ماهان تندیس قم در دور برگشت عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل نخست لیگ برتر داشته باشد.

تیم فوتسال ماهان تنیدس قم هم‌اکنون با کسب 16 امتیاز از 13 مسابقه در مکان نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جای دارد.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول