اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین گام از جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور

ماهان تندیس به مصاف تیم فوتبال بانوان پالایش و گاز ایلام می‌رود

تیم فوتبال ماهان تندیس قم در نخستین گام از جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور باید به مصاف تیم فوتبال بانوان پالایش و گاز ایلام برود.

ماهان تندیس به مصاف تیم فوتبال بانوان پالایش و گاز ایلام می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، براساس قرعه‌کشی انجام شده در کمیته بانوان فدراسیون فوتبال کشورمان قرار شد تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در نخستین گام خود از فصل جدید مسابقات جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با برنده نمایندگان ایلام و آذربایجان غربی دیدار کند.

بر همین اساس تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم برای برگزاری نخستین بازی خود در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور منتظر انجام بازی تیم‌های پالایش و گاز ایلام و همیاری شهرداری آذربایجان غربی شد تا در مرحله دوم در حضور بانوان و دختران فوتبال‌دوست قمی به میدان برود.

این در حالی است که دومین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال بانوان با حضور نمایندگان تیم‌های ماهان تندیس قم، هیئت فوتبال اصفهان، خرم‌بید شیراز، فیروز‌آباد فارس، ملوان بندر انزلی، استقلال تهران، آینده‌سازان میهن، پالایش و گاز ایلام، نگار دژ شیراز، فولاد نورد کوه سیرجان، شهرداری بم، همیاری شهرداری آذربایجان غربی، دلوار کشتی جنوب بوشهر، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان و پاس همدان قرعه‌کشی شد و تیم‌ها تاکنون یک مرحله از بازی‌های این دوره را انجام داده‌اند.

براساس برنامه کمیته فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال در مرحله اول این رقابت‌ها هفت مسابقه در شهرهای اصفهان، شیراز، خرم‌بید، گرگان، انزلی، سیرجان و ایلام به انجام رسید در حالی که تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در این مرحله با قرعه استراحت رو‌به‌رو و منتظر معرفی حریف خود از مسابقه‌ای ماند که در ایلام برگزار شد.

بدین ترتیب تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم از مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور وارد رقابت‌ها می‌شود و براساس قرعه‌کشی صورت گرفته این تیم باید با برنده مسابقه تیم‌های پالایش و گاز ایلام و همیاری شهرداری آذربایجان غربی مسابقه بدهد.

به همین منظور کادر فنی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم که در راس آن‌ها آمنه رسولی حضور دارد روز بیست و هشتم آذرماه مسابقه تیم‌های پالایش و گاز ایلام و همیاری شهرداری آذربایجان غربی را زیر نظر داشتند تا حریف خود در مرحله دوم این رقابت‌ها را بشناسند.

در این مرحله تیم فوتبال بانوان پالایش و گاز ایلام برابر حریف خود به برتری رسید و بدین ترتیب حریف تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور شد تا 2 تیم طبق برنامه فدراسیون فوتبال روز بیست و هفتم دی‌ماه برای تعیین تیم صعودکننده به مرحله سوم برابر یکدیگر صف‌آرایی کنند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول