اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تنکابن:

ملت ایران در 9 دی به دفاع از ولایت در برابر فتنه پرداختند

امام جمعه تنکابن گفت: ملت ایران در قیام 9 دی از ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران دفاع کردند.

ملت ایران در 9 دی به دفاع از ولایت در برابر فتنه پرداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سید داود شاهچراغی عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: در این روز ملت ایران اسلامی در قبال بی‌احترامی فتنه‌گران به سیدالشهدا و عزاداران حسینی درنگ نکردند و در برابر فتنه‌جویان و دفاع از نظام و ولایت فقیه قیام کردند.

وی تاکید کرد: در بین فتنه‌گران عده‌ای حضور داشتند که مستقیماً با استکبار همراه و در ارتباط بودند و ملت ایران اسلامی که لحظه‌ای از آرمان‌های قیام عاشورا و انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند خودجوش در برابر این فتنه‌ها به مقابله برخواستند و آن را بی‌اثر کردند.

امام جمعه تنکابن با اشاره به خلق صحنه‌های بی‌نظیر در عزاداری‌های محرم و صفر گفت: مگر می‌توان این هم جوشش را پایانی بخشید، مگر می‌شود این ارتباط، عشق و علاقه ملت غیور و ایثارگر ایران به امام حسین(ع) و اهل بیت را از وجودشان خارج کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما در مسیر هدایت‌های اهل بیت و ولایت‌فقیه به جایگاه امروزی خود یعنی تبدیل شدن به قطب قدرت خودخواسته و متکی به خود شده و آنهایی‌که فکر می‌کنند این ملت دست از مسیر شهدا و حمایت از ولایت و امامت بر می‌دارد یا ما را نشناخته‌اند و یا اینکه غرض و مرض دیگری دارند.

انتهای پیام/86020/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول