اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کسب عنوان پنجمی مسابقات زیرگروه باشگاه‌های کشور

تیم بسکتبال جوانه آبیک با علم و ادب الیگودرز دیدار می‌کند

تیم بسکتبال جوانه آبیک برای کسب عنوان پنجمی مسابقات زیرگروه باشگاه‌های بسکتبال کشور باید به مصاف علم و ادب الیگودرز حریف لرستانی خود برود.

تیم بسکتبال جوانه آبیک با علم و ادب الیگودرز دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم جوانه آبیک با شکست تیم حماسه‌سازان خرداد اصفهان در دور نهایی رقابت‌های لیگ زیرگروه بسکتبال باشگاه‌های کشور باید برای تعیین تیم پنجم این مسابقات به مصاف این تیم لرستانی برود.

تیم بسکتبال جوانه آبیک که امسال برای نخستین‌بار حضور در مسابقات لیگ زیرگروه بسکتبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، در مسابقات این فصل نتوانست جواز حضور در جمع  چهار تیم پایانی برای شرکت در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را تصاحب کند و به همین خاطر در جمع  تیم‌های پنجم تا هشتم این رقابت‌ها مسابقات خود را پیگیری کرد.

نماینده استان قزوین در جریان بازی‌های خود برای رسیدن به کسب عنوان پنجمی این رقابت‌ها به مصاف حماسه‌سازان خرداد رفت که در پایان سه دیدار برگزار شده خود با این رقیب اصفهانی جواز حضور در دیدار با تیم علم و ادب الیگودرز برای کسب عنوان پنجمی این رقابت‌ها را تصاحب کرد.

دبیر هیئت بسکتبال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به زمان و مکان برگزاری  مسابقه بین تیم‌های جوانه آبیک و علم و ادب الیگودرز اظهار کرد: از سوی مسئولان سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال کشورمان هنوز زمان دقیق برگزاری این دیدار که به طور رفت و برگشت برگزار می‌شود، مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه تیم بسکتبال جوانه آبیک، با بازیکنانی جوان و بومی در مسابقات زیرگروه باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده است، عنوان کرد: بدون شک حضور این تیم در سال‌های آتی می‌تواند به رشد و پیشرفت بازیکنان بومی برای محک زدن خود در مصاف با بهترین‌های کشور کمک شایانی را داشته باشد.

نوروزی با بیان اینکه امروز استان قزوین به عنوان یک استان بسکتبال‌خیز در سطح کشور شناخته شده است، حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های آبیک و تاکستان را در مسابقات زیرگروه باشگاه‌های کشور را نشانه رشد و پیشرفت این رشته ورزشی دانست.

دبیر هیئت بسکتبال استان قزوین با بیان اینکه با تداوم حضور هفت الماس به عنوان نماینده استان در لیگ برتر شاهد حضور بازیکنان بومی بیشتری در این تیم خواهیم بود، اظهار امیدواری کرد: در آینده نه چندان دور قزوین صادرکننده بسکتبالیست‌های توانمند و با تکنیک به تیم‌های مختلف لیگ برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور و همچنین تیم‌های ملی خواهد بود.

انتهای پیام/77004/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول