اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی رزن راهدار نمونه کشوری شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن به عنوان راهدار نمونه کشوری معرفی شد.

رئیس راه و شهرسازی رزن راهدار نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن به عنوان راهدار نمونه کشوری معرفی شد.

رمضانعلی علی‌اکبری در رابطه با ملاک‌های انتخاب خود به عنوان راهدار نمونه اظهار کرد: کیفیت پروژه‌های راهداری، راه‌سازی و راه‌های روستایی، تعهدکاری و حضور به موقع در محل کار از جمله ملاک‌های انتخاب راهدار نمونه است.

وی افزود: شهرستان رزن دارای 614 کیلومتر بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی است که حدود 95 درصد از راه‌های موجود در سال جاری نگهداری شده است.

راهدار نمونه کشوری افزود: تاکنون در حوزه راهداری تعداد 11 مورد اصلاح پیچ و تقاطع در سطح راه‌های شهرستان رزن انجام شده است.

وی در رابطه با وظایف یک راهدار گفت: پیگیری پروژه‌های راهداری، حضور به موقع در محل کار، پیگیری تعمیرات ماشین‌آلات، نظارت بر پروژه‌های راهداری و شرکت در جلسات مورد نیاز از وظایف یک راهدار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن در پایان از زحمات و حمایت‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیریت راهداری این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/89006/ل/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول