اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌پولی کم بود تعلیق هم اضافه شد

«کاسه چه کنم چه کنم» پاس همدان در اعزام تیم‌ها

باشگاه پاس همدان این روزها مشکلات زیادی را در کنار خود می‌بیند که علاوه بر مشکل عدم پرداخت حق‌الزحمه مربیان و کادر فنی، حالا پولی برای اعزام تیم‌های شاغل در لیگ‌ها نیز ندارد.

«کاسه چه کنم چه کنم» پاس همدان در اعزام تیم‌ها

  به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، باشگاه پاس همدان که با بوق و کرنای فراوان از پایتخت به همدان منتقل و به 8 هزار شهید سرافراز هبه شده بود،  در چند سال ابتدایی حضورش وضعیت خوبی داشت اما در حال حاضر به سبب بدهی‌های انباشته شده و عدم جذب بودجه و اسپانسر اوضاع خوبی ندارد.

وضعیت بد پاس بعد از سقوط به لیگ دسته یک بدتر از قبل شد و عدم حمایت شایسته و بایسته استانداران وقت، باعث شده تا این روزها پاسی‌ها در شرایط خوبی نباشند.

تیم پاس، سال گذشته با همه حواشی و مشکلاتی که داشت تا یک قدمی لیگ برتر رفت اما به دلایل مختلف از پس تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان برنیامد و نتوانست به لیگ برتر صعود کند تا آرزوی همدانی برای بازگشت به بالاترین رده فوتبال ایران سه ساله شود.

با وجود اینکه بعد از انجام بازی پلی‌آف به دلیل تغییرات دولت، جلسه هیئت مدیره این باشگاه تشکیل نشد و استاندار وقت همدان به عنوان رئیس هیئت مدیره تصمیمات موقتی برای ادامه کار و ورود به مسابقات گرفت و تنها عبدالحمید رمضانی به تنهایی بار سنگین این باشگاه را با وجود همه هجمه و حواشی و بدهکاران ریز و درشت برداشت.

پاس در حال حاضر به جز تیم بزرگسالانی که در لیگ یک فعالیت دارد در دو جبهه دیگر در حال تیم‌داری است و تیم بانوان این باشگاه در لیگ برتر حضور دارد.

همچنین تیم جوانان پاس موفق شده تا با عبور از مراحل مختلف در لیگ دسته یک حضور موفقی داشته باشد.

در کنار همه مشکلات مالی و بدهی‌های انباشته شده این باشگاه که منجر به آن شده تا کمیته انضباطی، این باشگاه را به حالت تعلیق درآورد و ضمن جلوگیری از عدم انجام مسابقات در دور برگشت لیگ دسته یک، از هر گونه نقل و انتقالات پاسی‌ها ممانعت به عمل آورده است.

در حالی که تمام مسئولان ارشد استان، از استاندار گرفته تا مدیرکل ورزش و جوانان و حتی رئیس هیئت فوتبال به دنبال رفع تعلیق تیم پاس هستند، رمضانی مدیرعامل این باشگاه سعی دارد با تسویه حساب با بدهکاران ریز و درشت ادوار قبل باشگاه، مشکل را حل کند.

استرسی که برای تعلیق بر روی مدیران این باشگاه وجود دارد، بی‌پولی برای پرداخت حق‌الزحمه بازیکنان و کادر فنی و کارکنان اداری باشگاه، نداشتن بودجه لازم برای اعزام‌ تیم‌ها در مسابقات خارج از خانه، همه و همه باعث شده تا مدیران این باشگاه «کاسه چه کنم چه کنم» را دست بگیرند.

تیم فوتبال لیگ برتری بانوان پاس امشب چهارشنبه باید سفر زمینی به گرگان داشته باشد، فردا پنج‌شنبه پنجم دی تیم جوانان دسته یک باید به قروه کردستان سفر کند و اوج مشکلات پاسی‌ها در اعزام تیم بزرگسالانش است که باید با پرواز، به مشهد بروند تا برابر تیم ابومسلم حاضر شوند.

از بدو ورود محمدناصر نیکبخت استاندار جدید همدان بارها از حمایت پاس حرف به میان آمده است؛ وی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان گفته که دغدغه‌هایش بازگشت پاس به لیگ برتر است.

حالا باید دید با این همه مشکل، چه تدبیری برای آینده باشگاه پاس از سوی مسئولان ارشد و ورزش استان دیده می‌شود تا تیم ریشه‌دار پاس، به روزهای نه چندان گذشته خوب برگردد و تماشاگران خونگرم همدانی با این تیم آشتی کنند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول