اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال

تقلب پاس از روی دست الوند/ هفتمین باخت پاسی‌ها رقم خورد

تیم فوتبال پاس همدان بازهم شکست خورد تا با بدتر شدن اوضاع خود، نگرانی فوتبال‌دوستان همدانی برای وضعیت هر دو نماینده فوتبال شهرشان بیشتر شود.

تقلب پاس از روی دست الوند/ هفتمین باخت پاسی‌ها رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برای نماینده استان همدان خوش‌یمن نبود و هر دو تیم الوند و پاس همدان برابر حریفان خوزستانی خود تن به شکست دادند.

تقابل دو تیم همدانی برابر نمایندگان فوتبال خوزستان اتفاقی بود که این هفته صورت گرفت.

در این میان تیم‌های خوزستانی به راحتی از رقبای همدانی خود سه امتیاز شیرین را گرفته و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیدند و در مقابل تیم‌های همدان، راهی به جز سقوط در جدول و اختلاف بسیار زیاد از صدر و تیم‌های مدعی نداشتند.

عصر روز یکشنبه، الوند همدان در حالی که از بازیکنان اصلی و حمایت تماشاگرانی خودی سود می‌برد نتوانست حریف آبی‌پوشان اهوازی شود و با یک گل، بازی را به شاگردان داوود مهابادی واگذار کرد.

شکست یک بر صفر الوندی‌ها برابر استقلال اهواز باعث شد تا این تیم که در ابتدای فصل صدرنشین گروه یک این رقابت‌ها بود سقوط سه پله‌ای در جدول داشته باشد و اختلاف خود را با تیم‌های بالای جدول بیشتر از قبل کند.

شاگردان رضا طلایی‌منش در این باز هر چند مستحق باخت نبودند اما بازی را به راحتی به حریف خود واگذار کردند و با دست خود، شرایط بدتر از قبل را برای تیم‌شان رقم زدند.

ناکامی و باخت خانگی الوندی‌ها دل هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال را در همدان به درد آورد زیرا بعد از تعطیلات و شروع دور برگشت انتظار داشتند تا نمایندگان فوتبال استان عملکردی به مراتب بهتر از قبل داشته باشند اما این گونه نشد.

از روز یکشنبه همه نگاه‌ها به بازی امروز تیم پاس همدان بود تا بتوانند با حداقل نتیجه و امتیاز باخت تلخ دیگر تیم شهر را از اذهان اهالی ورزش و فوتبال پاک کنند که متأسفانه پاسی‌ها باز هم دست خالی بازگشتند.

تیم بدون سرمربی پاس همدان در حالی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت که با نبود پنج بازیکن اصلی، هدایت گروهی مربیان و وجود دو بازیکن باتجربه این تیم نیز دوای درد آنها نشد و نتوانستند به خوبی از موقعیت پیش رو استفاده کنند.

حلقه تفکرات بابک صمدیان، محمد خاوری، سیدمحمد علوی و امید خورج برای هدایت تیم پاس جواب نداد و باز هم پاسی‌ها بازی خارج از خانه خود را واگذار کردند تا هفتمین شکست این فصل آنها رقم بخورد.

پاس، امروز باخت تا در جدول 13 تیمی گروه 2 به عنوانی بهتر از تیم دوازدهم دست نیابد و دلخوش انتخاب سرمربی جدید شود تا شاید این تغییر و تحولات شوکی اساسی به این تیم وارد کند.

پاس روزی کاپ قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را بالای سر خود برده بود اما امروز در همدان به لطف بی‌تدبیری مدیران ادوار گذشته نه تنها در لیگ برتر باقی نماند بلکه به لیگ دسته یک سقوط کرد؛ این تیم این روزها کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم نیز هست.

مسئولان ارشد سیاسی و ورزشی استان، باید تدبیری عاجل و مدبرانه برای وضعیت این دو تیم شاغل در سطح بالای فوتبال ایران کنند تا مانع از پسرفت ورزش شوند و نام همدان هم‌مانند سال‌های نه چندان دور، بارها از رسانه‌های مختلف به دلیل موفقیت‌های ورزشی شنیده شود.

محمدناصر نیکبخت از بدو ورودش به همدان دغدغه ورزش به ویژه وضعیت دو تیم پاس و الوند را داشت و در نخستین مصاحبه اختصاصی با خبرنگار فارس از اهمیت به ورزش و رشته پرطرفدار فوتبال سخن به میان آورد.

حال باید منتظر شد تا دید آیا مسئولان استان فکری برای این دو تیم می‌کنند تا از این اوضاع نابسامان رهایی یابند؟

امید است با تدبیر به موقع دست‌اندرکاران، این دو تیم دوباره به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر بازگردند و به تبع آن هواداران پرشور همدانی نیز با فوتبال و ورزشگاه شهدای قدس آشتی کنند.

انتهای پیام/89020/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول