اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

18 ساعت در شبانه‌روز کار می‌کنم/مشکلات کشاورزان را به خوبی می‌شناسم

استاندار مازندران‌ با بیان اینکه در یک شبانه‌روز 18 ساعت کار می‌کنم، گفت: بر طرف کردن مشکلات مردم مازندران را وظیفه اصلی خود می‌دانم.

18 ساعت در شبانه‌روز کار می‌کنم/مشکلات کشاورزان را به خوبی می‌شناسم

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در همایش رسالت نماز جمعه و حماسه اقتصادی که در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر برگزار شد، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید زمانی بر روی کار آمد که آمار تورم 3.6 دهم درصد بود، افزود: با تشکیل دولت تدبیر و امید تورم در ایران به مرور زمان مهار شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تورم محصولات اساسی کشور مهار شده است، بیان داشت: در ماه آبان براساس آمارهای مرکز آمار کشور ما شاهد کاهش نرخ تورم در کشور بودیم.

فلاح تصریح کرد: با برنامه‌های دولت تدبیر و امید نرخ تورم در کشور تا پایان سال 92، 28 درصد کاهش پیدا کند.

وی یکی از بحث‌های مهم توسعه هر کشور را رشد اقتصادی جامعه آن کشور دانست و گفت: رشد اقتصادی کشور ما منفی 5.8 دهم درصد است.

استاندار مازندران تصریح کرد: با تدبیر دولت تدبیر و امید نرخ رشد اقتصادی کشور ما تا پایان سال 92 به یک درصد برسد.

فلاح سیاست خارجی دولت تدبیر و امید را در طی این چند ماه موفق برشمرد و گفت: مصوبه‌ای که در سازمان ملل توسط رئیس جمهور پیشنهاد شد و با تمامی اعضای این شورا به ثبت رسید سبب قدرت‌نمایی ایران اسلامی در جهان برای صلح و دوستی شد.

وی به گسترش ارتباط سیاسی جهان با ایران ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولان سیاسی کشورها از یکدیگر سبقت می‌گیرند تا به ایران سفر و ارتباط برقرار کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران خود را یک روستا‌زاده و کشاورز دانست و گفت: با توجه به اینکه 15 سال معاون وزیر جهاد کشاورزی بودم، مسائل اقتصادی و مشکلات کشاورزان را به خوبی می‌شناسم.

فلاح با بیان اینکه در یک شبانه‌روز 18 ساعت کار می‌کنم، افزود: بر طرف کردن مشکلات مردم مازندران را وظیفه اصلی خود می‌دانم.

وی با تاکید بر اینکه در مازندران با هیچ گروه و جناح خاصی مشکلی نداریم، بیان کرد: باید وحدت و همدلی بین مسئولان استان مازندران افزایش یابد.

استاندار مازندران تصریح کرد: من در همه حال آماده همکاری و شنیدن نظرات ائمه جمعه مازندران هستم.

انتهای پیام/86003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول