اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای رفسنجان خبر داد

فعالیت 70 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در رفسنجان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رفسنجان گفت: 70 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعال است.

فعالیت 70 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در رفسنجان

علی‌اکبر عبدالکریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: هم‌اکنون هفت رشته مکانیک، تاسیسات، جوشکاری، برق صنعتی، برق ساختمان، ماشین‌های الکتریکی و درودگری در مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای رفسنجان آموزش داده می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رفسنجان با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی در ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار و جویای مهارت به استقبال خوب مردم این شهرستان از کلاس‌های آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: این شهرستان ظرفیت راه‌اندازی رشته‌های بیشتری را دارد.

وی از وجود 70 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مراکز آزاد نیز آموزش‌های مهارتی در زمینه‌های مختلف ارائه می‌شود.

عبدالکریمی افزود: مرکز جوار ندامتگاه، تیم‌های سیار روستایی و مرکز جوار دانشگاهی نیز در سطح شهرستان رفسنجان توسط این مرکز اداره می‌شود.

مهدی ابراهیمی‌نژاد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: اعضای چهارمین دوره هیئت‌مدیره کانون استان انجمن‌های صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان کرمان انتخاب شدند.

وی بیان داشت: مهرداد میرزایی از انجمن صنفی آموزشگاه‌های رفسنجان به عنوان رئیس هیئت‌مدیره، نادیا امجدی از انجمن صنفی آموزشگاه‌های سیرجان به عنوان نایب رئیس و سیمین احمدی‌مقدم از انجمن صنفی آموزشگاه‌های رفسنجان به عنوان خزانه‌دار این کانون انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان عنوان کرد: طبق سیاست‌های نظام مبنی بر تقویت بخش‌های خصوصی، کارفرمایان آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مبادرت به ایجاد تشکیلات منسجم کردند که این تشکیلات وظیفه راهبردی و نظارتی آموزشگاه‌ها را به عهده می‌گیرند.

انتهای پیام/2446/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول