اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر:

200 مورد بازرسی از آموزشگاه‌های فنی وحرفه‌ای بهشهر انجام شد

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر گفت: 200 مورد بازرسی از آموزشگاه‌های فنی وحرفه‌ای بهشهر انجام شد.

200 مورد بازرسی از آموزشگاه‌های فنی وحرفه‌ای بهشهر انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد بهشهر، علی مهدی‌پور گفت: در راستای کیفیت‌بخشی به عملکرد آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد و بهره‌وری مطلوب از سرمایه، نیروی انسانی، امکانات و همچنین تحقق اهداف سازمان از سوی واحد بازرسی و نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مرکز بهشهر به صورت منسجم و مستمر در 9 ماه ابتدای سال، 200 مورد بازرسی انجام شد.

وی با تاکید براینکه نظارت مستمر و دقیق باعث افزایش کیفیت در آموزشگاه‌های آزاد می‌شود، افزود: طرح بازرسی از آموزشگاه‌ها با هدف بهبود سطح کیفی آنها با توجه به معیارها و ملاک‌های آموزشی روز در شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه اجرا شده است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر ادامه داد: در این مدت 55 مورد ابلاغ اتهام و تذکر کتبی و یک مورد تعطیل موقت از نتایج برخورد با آموزشگاه‌های متخلف بوده است.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر 59 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در بهشهر فعال است که از این تعداد 46 آموزشگاه آزاد ویژه خواهران و چهار آموزشگاه ویژه برادران و  9 آموزشگاه آزاد نیز به صورت دو منظوره فعالیت آموزشی دارند.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود گفت: یک دوره آموزشی ایمنی و اطفای حریق نیز در مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای بهشهر برگزار شد.

مهدی‌پور گفت: با توجه به اینکه کشورهای توسعه یافته با اولویت قراردادن آموزش در صدر نیازهای جامعه به عنوان زیر بنای توسعه ملی توانستند به موفقیت‌های عدیده‌ای دست یابند معتقدیم هرگونه هزینه در آموزش نیروی انسانی در طولانی مدت سودآورترین نوع سرمایه‌گذاری است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد بهشهر اظهار داشت: به منظور افزایش سطح دانش و مهارت کارکنان، افزایش میزان آمادگی در برابر حوادث احتمالی و بالا بردن سطح ایمنی، کارگاه آموزشی و آشنایی هرچه بیشتر مربیان و کارآموزان و پرسنل حفاظت فیزیکی مرکز با نحوه استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی و مدیریت بحران در زمان آتش‌سوزی کارگاه آموزشی در این مرکز برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه‌های آموزشی با همکاری آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر برگزار شده و احمدی و عالیشاه از کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهرداری بهشهر علاوه بر ارایه آموزش تئوری به صورت عملی نیز نحوه استفاده از کپسول‌های ایمنی را آموزش دادند.

مهدی‌پور تصریح کرد: بیش از 60 نفر از عوامل اجرایی، مربیان و کارآموزان در دوره آموزش اطفا حریق و رعایت اصول ایمنی شرکت کردند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر تصریح کرد: با شروع فصل سرما و استفاده از بخاری‌ها و سیستم‌های گرمایشی کارگاه‌ها در راستای بررسی عوامل موثر در ایمن‌سازی مرکز از تمامی کارگاه‌ها و شوفاژخانه مرکز در راستای کنترل سیستم‌های گرمایشی بازدید مستمر صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: در این کارگاه آموزشی اطفای حریق، طرز کار با خاموش‌کننده‌های CO2 پودر، گاز و اطفای مایعات قابل اشتعال به صورت عملی آموزش داده شده است.

انتهای پیام/2296/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول