اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته فرهنگی هنری

104 برنامه دهه فجر در استان مرکزی اجرا می‌شود

نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از اجرای 104 برنامه استانی توسط این کمیته در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

104 برنامه دهه فجر در استان مرکزی اجرا می‌شود

سعید فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه مبارک فجر استان امسال شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و شاد توسط ادارات و نهادهای عضو این کمیته در دهه مبارک فجر در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی، دانشگاه‌ها، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان عضو کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه مبارک فجر استان هستند که هرکدام در حیطه کاری خود به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و قرآنی در دهه مبارک فجر می‌پردازند.

وی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب از 15 تا 22 بهمن ماه، برگزاری  جشنواره شعر کشوری، برگزاری جشنواره هنری حکیم نظامی در تفرش، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور در زرندیه، برگزاری نمایشگاه عکس نقش مردم در انقلاب در فرهنگسرای آیینه اراک، حضور در فرودگاه و اهداء گل به پرسنل، برگزاری نمایشگاه مد و لباس با رویکرد ایرانی و اسلامی، برگزاری جشنواره قصه گویی، برگزاری کرسی‌های تلاوت و اعزام مبلغین را از جمله برنامه‌های این کمیته در دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول