اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم بهمن ماه جاری

همایش عوامل اجرایی ستادهای دهه فجر انقلاب در شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش بزرگ عوامل اجرایی ستادهای دهه فجر سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در شهرکرد همزمان با سوم بهمن ماه جاری خبر داد.

همایش عوامل اجرایی ستادهای دهه فجر انقلاب در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرکرد، اظهار کرد: همایش بزرگ عوامل اجرایی ستادهای دهه فجر سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین ستادهای شهری، بخشی و شهرستانی و دبیران اجرایی ستادهای دهه فجر و مسئولین کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به نقش دست اندرکاران و عوامل اجرایی در برپایی باشکوه برنامه‌های سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در استان گفت: سخنران این همایش خطیب توانا حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری است که در باره‌ ضرورت برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر انقلاب‌اسلامی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

گرجی ادامه داد: این همایش روز پنج‌شنبه سوم بهمن ماه جاری ساعت 10 صبح در شهرکرد برگزار می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت تبیین ارزش‎های انقلاب اسلامی برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برگزاری مراسم‌های ویژه این ایام غرور‌آفرین تلاش برای تعمیق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و انتقال این پیام به نسل جوان است.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول