اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفدهم جام آزادگان صورت می‌گیرد

پاس در شهر بادگیرها به دنبال دومین پیروزی متوالی

تیم فوتبال پاس همدان که چند روزی است محسن عاشوری را به عنوان سرمربیگری در کنار خود می‌بیند در شهر بادگیرها به دنبال دومین پیروزی متوالی است.

پاس در شهر بادگیرها به دنبال دومین پیروزی متوالی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در هفته هفدهم خود امروز پیگیری خواهد شد و در روزی که الوند همدان با قرعه استراحت مواجه شده، تیم فوتبال پاس باید به مصاف تیم یزد لوله برود.

تیم فوتبال پاس که بعد از ناکامی در پلی‌آف سال گذشته از رسیدن به لیگ برتر بازماند با سر و صدای فراوان و حواشی زیادی با هدایت مجتبی خورشیدی تیمی را برای حضور در لیگ دسته یک امسال بست و وارد کوران مسابقات شد.

پاسی‌ها در دور رفت نتایج پر نوساناتی را کسب کردند و نتوانستند با وجود قابلیت و حتی برخورداری از شرایط لازم نتایج خوبی را به دست آورند و در نهایت در دور رفت به جایگاهی بهتر از نهم نرسیدند.

بعد از شکست برابر تیم ابومسلم مجتبی خورشیدی تصمیم به جدایی از سبزپوشان گرفت و جای خود را به محسن عاشوری داد تا تیم پاس در سومین سال متوالی بعد از نیم فصل سرمربی خود را عوض کند.

عاشوری که با شرایط فوتبال همدان و تیم فوتبال پاس غریبه نبود و در سال‌های قبل به عنوان مربی در کنار علی‌اصغر مدیرروستا حضور داشت تیمی را تحویل گرفت که با شرایط جدولی و حتی مشکلات مالی کمتر کسی ریسک می‌کرد و این مسئولیت را پذیرا می‌شد.

حضور عاشوری برای همدانی‌ها خوش‌یمن بود و باعث شد تا وی در نخستین بازی بر روی نیمکت پاس بعد از مدت‌ها یک پیروزی ارزشمند را به ارمغان بیاورد و ضمن قطع نوار ناکامی‌های این تیم روند رو به رشد این تیم را به حرکت دربیاورد.

در هفته شانزدهم پاسی‌ها استراحت داشتند تا ضمن شناخت بیشتر سرمربی جوان با بازیکنان تیمش، از نظر تاکتیکی و تکنیکی و رفع نقاط ضعف فرصت مناسبی را داشته باشد.

هر چند در سال‌هایی که پاس به لیگ دسته یک سقوط کرده مسائل حاشیه‌ای از این تیم جدا نمی‌شود و بیشتر از متن مشکلاتی را برای سبزپوشان همدانی ایجاد کرده و این موضوع بعد از حضور سرمربی جدید باز هم سرباز کرد.

در هفته‌ای که گذشت به دلیل پرداخت نشدن حق‌الزحمه بازیکنان این تیم از تمرینات خودداری کردند و سه روز بدون تمرین و قبل از مسابقه حساس با یزد لوله بر سر تمرین نیامدند.

دیروز با پا درمیانی مسئولان این تیم بازیکنان در تهران دور هم جمع شدند و ضمن برگزاری یک جلسه تمرینی با نشاط در زمین چمن ورزشگاه پادگان جی خود را برای مصاف با نماینده فوتبال یزد آماده کردند.

سبزپوشان همدانی دیروز با پرواز به یزد سفر کردند تا امروز بتوانند برابر تیم یزد لوله به میدان بروند و در صورت برد شرایط خود را در جدول این گروه بهبود بخشند.

در مقابل تیم یزد لوله شرایط به مراتب بهتر از تیم پاس دارد و دور برگشت را بدون باخت و با کسب یک پیروزی ارزشمند برابر آلومینیوم و کسب تساوی مقابل تیم‌های ابومسلم مشهد و نفت مسجدسلیمان را به دست آورده است.

این پنج امتیاز ضمن مساعد کردن شرایط تیم یزدلوله موجب شده تا با روحیه بهتری از پاسی‌ها پذیرایی کنند و این مسابقه در نوع خود می‌تواند همراه با جذابیت‌هایی باشد.

باید منتظر شد و دید در زمین تفکرات کدام مربی می‌تواند به کسب سه امتیاز شیرین این بازی منجر شود و پیروز از مستطیل سبز خارج خواهند شد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه یزد لوله و پاس همدان را روح‌الله شریفی (داور وسط)، محمد راهی و مهرداد بهرامی (کمک داور) و وحید مالکی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و نظارت بر کار داوران نیز بر عهده عبدالله باغبان خواهد بود.

تا پایان هفته شانزدهم و قبل از این مسابقه تیم فوتبال پاس همدان با کسب 17 امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده دهم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم یزد لوله 20 امتیازی است و در جایگاه ششم جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مسابقه بین یزد لوله و پاس همدان روز یک‌شنبه 6 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول