اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

مصدومیت بازیکنان پاس دست کادر فنی را بسته است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: مصدومیت بازیکنان کار کادر فنی در بازی برابر آلومینیوم را سخت کرده زیرا این امر دست ما را برای رسیدن به یک ترکیب ایده‌آل بسته است.

مصدومیت بازیکنان پاس دست کادر فنی را بسته است

محسن عاشوری که چند روزی است کار خود را به عنوان سرمربی تیم پاس آغاز کرده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: سعی کرده‌ام با کمک دستیاران و کادر فنی قبلی، شناختی بهتری از تک‌ تک نفرات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تیم پاس نسبتاً بازیکنان خوبی را در اختیار گرفته، ادامه داد: باید از نظر روحی و روانی روی این بازیکنان بیشتر کار کنیم تا به شرایط آرمانی برسند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: تشکیل شاکله اصلی تیم پاس از بازیکنان باتجربه زمینه‌ای را فراهم کرده تا با شرایط به وجود آمده به ترکیب بهتری در بازی‌های آتی دست یابیم.

به گفته وی؛ پاس تیم بزرگی است و بازیکنان آن باید بدانند در کجا بازی می‌کنند و پیراهن چه تیمی را بر تن دارند.

عاشوری افزود: توجه به این مهم باعث می‌شود تا بازیکنان با غیرت و همت بیشتر بازی‌ها را پیگیری کنند.

وی در مورد بازی تیمش برابر تیم آلومینیوم هرمزگان اذعان داشت: از روز مسئولیتم در تیم پاس، چند بازی اخیر این تیم را به دقت آنالیز کردم به همین دلیل با شناخت نسبتاً خوبی از بازیکنان به میدان می‌رویم.

عاشوری تیم آلومینیوم را از تیم‌های خوب دسته یکی دانست و گفت: این تیم در دیدار رفت با حساب سه بر صفر پاس را شکست داده پس باید امروز انتقام از این تیم را در خانه و با حمایت تماشاگران خودی بگیریم.

وی با اشاره به بازیکنان مصدوم تیمش خاطرنشان کرد: مصدومیت بازیکنان کار کادر فنی در بازی برابر آلومینیوم را بسیار سخت کرده و دست ما را برای رسیدن به یک ترکیب ایده‌آل بسته است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان از عدم حضور کاوه زنگیان و محبوب‌مجاز در این بازی خبر داد و ابراز داشت: عماد قاسمی و مصطفی عاقلی نیز به تازگی از کمند مصدومیت رهایی پیدا کردند و به احتمال زیاد به بازی آلومینیوم نمی‌رسند.

وی با دعوت از هواداران همدانی برای حمایت از تیم پاس در بازی امروز تصریح کرد: هواداران یکی از مهم‌ترین ارکان فوتبال هستند که به بازی‌ها جذابیت می‌دهند.

سرمربی تیم پاس همدان ابراز داشت: همدانی‌ها ثابت کردند که علاقه زیادی به تیم پاس و موفقیت‌های آن دارند.

وی خواستار حضور هواداران و علاقه‌مندان پاس برای حضور در ورزشگاه برای حمایت از این تیم شد.

عاشوری ابراز داشت: این تیم برای موفقیت در چند بازی آینده، نیاز بسیاری به تشویق و دلگرمی تماشاگران همدانی دارد.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران با 14 امتیاز و با تفاضل بدتر در رده دوازدهم جدول است و در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان نیز با همین امتیاز و تفاضل بهتر در رده دهم جدول جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال جام آزادگان عصر امروز یکشنبه 22 دی از ساعت 14 تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه شهدای قدس این شهر به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول