اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان خبر داد

اجرای 22 عنوان برنامه دهه فجر در ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: 22 عنوان برنامه‌ فرهنگی و ورزشی دهه فجر در آموزش و پرورش ناحیه یک اجرا می‌شود.

اجرای 22 عنوان برنامه دهه فجر در ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان

جلال گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ویژه برنامه‌های آموزش و پرورش ناحیه یک با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس و اجرای برنامه متمرکز استانی در دبیرستان عفاف آغاز می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان از اعزام روحانیون به مدارس برای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مدارس خبر داد و اضافه کرد: این گفتمان در مورد انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ آن خواهد بود.

این مسئول اخذ برنامه‌های مدارس به ویژه جشن‌های دهه مبارک فجر و برنامه‌ریزی برای حضور کارشناسان در این برنامه‌ها را از دیگر برنامه‌های این ناحیه اعلام و خاطرنشان کرد: تهیه فرم ارزیابی از عملکرد مدارس آماده و برای توزیع در بین شرکت‌کنندگان در برنامه مدارس شده است.

وی از آغاز مسابقات فوتسال جام فجر ولایت در سطح ناحیه در روز 12 بهمن خبر داد و تصریح کرد: مسابقات قرآن ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در رشته‌های قرائت، مفاهیم، حفظ و در رشته‌های احکام، اذان، انشای نماز، نهج‌البلاغه و انشای نماز ویژه دانش‌آموزان در این روز آغاز خواهد شد.

گنجی به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های سرودهای انقلابی، هنرهای نمایشی، نشریه الکترونیکی و وبلاگ نویسی اشاره کرد و ادامه داد: هنرهای دستی و تجسمی، مطالعه و تحقیق، شعر، داستان نویسی و فیلم کوتاه از دیگر رشته‌هایی است که برای رقابت برای دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان و معلمان در کانون امام خمینی برپا خواهد شد، ابراز داشت: این آثار مربوط به 36 آموزشگاه ناحیه یک است.

وی از برگزاری نمایشگاهی از آدمک‌هایی از افراد نمادین استکبار جهانی در کانون افشارچی خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با عنوان مسابقه آدمک‌ها برپا می‌شود.

گنجی به برگزاری مراسم جشن طلوع اندیشه ولایت در روز 13 بهمن اشاره کرد و گفت: این مراسم برای تجلیل از دانش‌آموزان نخبه پرورشی، اخلاقی و تربیتی، فرهنگی و هنری، ورزشی و درسی برپا خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه مسابقات ناحیه‌ای در رشته کاراته ویژه پسران در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد، عنوان کرد: مسابقه داژبال ویژه فرهنگیان خانم نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: برگزاری مسابقات ورزشی آموزشگاهی در مدارس اجرای نمایش موزیکال شاد برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی در کانون امام خمینی از دیگر برنامه‌هایی است که برای ایجاد روحیه شادی و نشاط در مدارس برگزار می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردها و سازه‌های ورزشی ناحیه یک یاد و تصریح کرد: جلسه نشست سیاسی در دبیرستان‌های ناحیه یک برگزار می‌شود.

گنجی از برگزاری مراسم عصر شعر در کانون امام خمینی روز 14 بهمن یاد کرد و متذکر شد: در طول دهه فجر هر روز جشن انقلاب در یک مدرسه برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان به برگزاری جلسات گفتمان دینی در مدارس شبانه روزی ناحیه یک اشاره و خاطرنشان کرد: همکاران فرهنگی اقدام به راهپیمایی، برگزاری ویژه برنامه، اهدای جوایز و نثار فاتحه در مزار شهدای گمنام خواهند کرد.

وی ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا توسط دانش‌آموزان و جمعی از همکاران در مزار بالا برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا صورت خواهد گرفت.

این مسئول در پایان از حضور پر شور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن یاد و اعلام کرد: در این روز آدمک‌هایی از نماد استکبار جهانی توسط انجمن‌های کانون افشارچی در این راهپیمایی حمل خواهد شد.

انتهای پیام/73002/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول