اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش، امری جدی و اساسی است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش، امری جدی و اساسی است.

مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش، امری جدی و اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، هادی زارع‌پور صبح امروز در دیدار با کارکنان اداره آموزش و پرورش کهگیلویه با تقدیر و تشکر از مجموعه فعالیت‌های انجام گرفته در آموزش و پرورش دهدشت، توجه به رویکرد آموزشی مدارس را امری مهم و اساسی خواند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: توجه به فضاهای آموزشی، نیروی انسانی و تجهیزات سه عامل مهم در آموزش و پرورش برای کیفیت‌بخشی به آموزش هستند و تاثیر این موارد بر پیشرفت آموزش مؤثر است.

وی افزود: طبق گزارش ارائه شده توسط مدیر آموزش و پرورش دهدشت به مسئله آموزش در این منطقه از استان توجه جدی شده است و امید آن را داریم که با همت و تلاش و کوشش بیشتر شاهد ارتقای آموزش در سطح استان باشیم.

این مسئول مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش را امری جدی و اساسی خواند و گفت: در همه دنیا مشارکت مردمی در آموزش و پرورش مشهود است و از این طریق به امر آموزش کمک‌های قابل توجهی صورت می‌پذیرد.

زارع‌پور، پیگیری پاداش مناطق محروم را یکی از دغدغه‌های فکری فرهنگیان استان دانست و خاطرنشان کرد: علی‌رغم سعی و تلاش مدیرکل قبلی آموزش و پرورش و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جمع‌آوری اطلاعات انجام گرفته در جهت صدور رأی نهایی به دیوان محاسبات کشور ارجاع داده شده است.

وی همچنین تشکیل کمیته رفاهی فرهنگیان را یکی از دغدغه‌های خود در آموزش و پرورش دانست و ابراز کرد: این کمیته در حال بررسی و شناسایی مشکلات رفاهی فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، بحث تکریم ارباب رجوع را نیز یکی از اساسی‌ترین موارد آموزش و پرورش ذکر کرد و تاکید کرد: رضایت خاطر ارباب رجوع در رسیدن به اهداف عالیه نظام فرهنگی کمک شایان و قابل توجهی می‌کند.

فریدون فاطمی‌زاده نیز با گرامی‌داشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر گزارش مختصری از مجموعه فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان ارائه داد.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه تعداد دانش‌آموزان شهرستان کهگیلویه را 18 هزار و 516 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد دانش آموز در یک‌هزار و 45 کلاس درس و تعداد 384 مدرسه و با تعداد 2 هزار و 116 نفر نیروی انسانی مشغول تحصیل هستند.

وی، تفکیک جنسیتی مدارس مختلط روستایی از 10 مورد به پنج مورد، تأمین 2 هزار و 400 کارت هدیه و ایجاد شماره حساب برای پایه‌های ششم ابتدایی از طریق بانک کشاورزی، اجرای جشنواره سلامت ویژه نوآموزان ابتدایی، ایجاد کارگاه تخصصی قرآن، هنر، نقاشی و کاردستی ویژه مربیان پیش‌دبستانی را از جمله فعالیت‌های حوزه آموزش ابتدایی دانست.

این مسئول اضافه کرد: اجرای جشنواره قصه‌گویی ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در دو مرحله، یکسان‌سازی لباس مدارس دخترانه و پسرانه، اجرای همایش سالانه روز آموزش ابتدایی، اجرای جشن‌های هفته ملی کودک و ایجاد وبلاگ آموزشی برای آموزش ابتدایی از دیگر فعالیت‌های انجام شده در حوزه آموزش ابتدایی است.

ایجاد کارگاه آموزش تخصصی قرآن ویژه آموزگاران، برگزاری آزمون از کتب روش تدریس و کتب درسی دوره ابتدایی برای معاونین آموزشی مجتمع‌ها و مدارس از اهم فعالیت‌های حوزه آموزش ابتدایی بود که توسط رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه مطرح شد.

انتهای پیام/82002/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول