اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس قرارگاه راهیان نور قزوین خواستار شد

مشارکت جدی سازمان‌ها در اجرای کیفی راهیان نور

رئیس قرارگاه راهیان نور استان قزوین خواستار مشارکت جدی نهادها و سازمان‌ها در اجرای کیفی راهیان نور شد و گفت: سفر زیارتی راهیان نور بهترین عامل در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

مشارکت جدی سازمان‌ها در اجرای کیفی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس برزگر ابراهیمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی قرارگاه راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است و این حرکت مهم باید مورد حمایت و پشتیبانی همه نهادها و دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: توجه به محتوای برنامه‌های راهیان‌ نور، محل اسکان مناسب، مستندسازی از وقایع و رویدادهای راهیان نور، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی نهادها و سازمان‌ها از جمله موضوعاتی است که توجه به آن کیفیت راهیان ‌نور را ارتقا می‌دهد.

رئیس قرارگاه راهیان نور استان قزوین بیان کرد: استقبال مردم و جوانان از راهیان نور هر سال افزایش می‌یابد و همین موضوع رسالت متولیان آن را برای ارائه برنامه‌های فرهنگی سنگین‌تر می‌کند.

برزگر خواستار مشارکت جدی نهادها و سازمان‌ها در اجرای کیفی راهیان نور شد و خاطرنشان کرد: حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور یاد و خاطره شهدا را برای ما زنده می‌کند و سفر زیارتی راهیان نور بهترین عامل در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به ویژه نسل جوان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2667/غ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول