اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ خبر داد

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور شاهین‌دژ از 20 اسفند ماه

فرماندار شاهین‌دژ گفت: اعزام کاروان‌های زیارتی راهیان نور در شهرستان شاهین‌دژ از 20 اسفند ماه آغاز می‌شود.

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور شاهین‌دژ از 20 اسفند ماه

بهروز بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اعزام کاروان‌های زیارتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 20 اسفند در شهرستان شاهین‌دژ آغاز می‌شود.

وی افزود: مراسم بدرقه کاروان راهیان نور امسال با فضای معنوی خاصی در قالب برنامه‌هایی نظیر اقامه نماز جماعت صبح، قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی و ... برگزار خواهد شد.

فرماندار شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: کاروان‌های راهیان نور در شهرستان شاهین‌دژ در قالب سه گروه دانشجویی، دانش‌آموزی و آزاد و در دو گروه خواهران و برادران به مناطق عملیاتی جنگ اعزام می‌شوند.

بهروز عنوان کرد: تعداد افراد اعزامی یک‌هزار و 100 نفر بوده که تعداد 220 نفر در قالب دانشجویی، 120 نفر در قالب دانش‌آموزی و بقیه در قالب آزاد به مناطق عملیاتی جنگ اعزام می‌شوند.

وی در خصوص مناطق بازدید راهیان نور شاهین‌دژ، گفت: بسیجیان به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب از قبیل اروند، شلمچه، فکه، دهلاویه و هویزه، دیدن خواهند کرد.

فرماندار شاهین‌دژ تصریح کرد:‌ توجه و جدیت در رعایت نکات ایمنی، مسئولیت‌پذیری شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان در اعزام به موقع مورد تأکید بوده و همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط شهرستان شاهین‌دژ در برگزاری هر چه بهتر این اعزام‌ها ضروری است.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول