اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

2 زندانی جرائم غیر عمد شهرستان کنگان آزاد شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در همایش پیاده‌روی صبح و نشاط در شهرستان کنگان با کمک مردم این شهرستان تعداد دو زندانی جرائم غیر عمد این شهرستان آزاد شدند.

2 زندانی جرائم غیر عمد شهرستان کنگان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رضا جمشیدی صبح امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی کنگان اظهار داشت: این همایش با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد و رکورد پیاده‌روی استان شکسته شد.

وی افزود: در این همایش حدود 10 هزار نفر از مردم مسیر سه کیلومتری را در ساحل کنگان طی کردند و در محیطی شاداب و بانشاط این مراسم برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از آزادی دو زندانی غیرعمد در پیاده‌روی کنگان خبر داد و ابراز داشت: در همایش پیاده‌روی صبح و نشاط در شهرستان کنگان با کمک مردم این شهرستان دو زندانی جرائم غیر عمد این شهرستان آزاد شدند تا زندانی غیر عمدی در کنگان دیگر وجود نداشته باشد.

جمشیدی یادآور شد: تلاش می‌کنیم فرهنگ ورزش همگانی در تمام شهرها و روستاهای استان نهادینه شود و در این راستا نیازمند همکاری مردم و مسئولان هستیم.

فرماندار کنگان نیز با اشاره به حضور مردم در این مراسم گفت: مردم کنگان حضوری خوب در این مراسم ورزشی داشتند و جمعه‌ای بانشاط را رقم زدند.

عباس تبرکی افزود: گسترش فرهنگ ورزش در جامعه امری لازم است و امیدوار هستیم این مهم همواره تداوم داشته باشد.

وی خواستار افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی در شهرستان برای استفاده بیشتر جوانان و نوجوانان شد.

در انتهای این مراسم نیز در حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر، مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، فرماندار کنگان، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس و رئیس هیات همگانی استان بوشهر قرعه کشی 12 کمک هزینه 700 هزار تومانی حج عمره، 26 کمک هزینه 500 هزار تومانی عتبات عالیات، 12 کمک هزینه 200 هزار تومانی مشهد مقدس، تعداد 20 دوچرخه سواری انجام شد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول