اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی همدان خبر داد

اعزام 3 هزار و 275 دانشجو به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: 3 هزار و 275 دانشجو در اسفند ماه جاری در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام 3 هزار و 275 دانشجو به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ایوب حضرتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هشتم تا 27 اسفند ماه جاری 20 کاروان دانشجویی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان اعزامی 3 هزار و 275 نفر خواهند بود گفت: از این تعداد 30 درصد آقایان و 70 درصد نیز خانم‌ها هستند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان ادامه داد: از جمله برنامه‌های جدیدی که در سال جاری در بحث اردوهای راهیان نور برنامه‌ریزی کردیم ارائه بسته‌های فرهنگی در اتوبوس‌ها است.

وی با اشاره به محتویات این بسته‌های فرهنگی افزود: یکی از این برنامه‌ها برپایی کتابخانه سیار با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و ارائه کتاب‌هایی با موضوعات رزمندگان و خاطرات آنان و ... است.

حضرتی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های فرهنگی برگزاری مسابقه مستندسازی، مسابقه عکس و ... است تا بتوانیم دانشجویان را در اردوی راهیان نور با بحث فرهنگ ایثار و شهادت به بهترین شکل آشنا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نگاه ما به راهیان نور یک نگاه کیفی و اثربخش است عنوان کرد: در این بخش بیشتر به دنبال بالا بردن کیفیت کار‌ها و آشنایی دانشجویان با بحث ایثار و شهادت هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی همدان به برگزاری کنگره بزرگ شهدای دانشجویی استان اشاره کرد و بیان داشت: اردوی راهیان نور مقدمه برگزاری کنگره بزرگ شهدای دانشجوی استان است که در دی ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد بسیج دانشجویی در سال جاری، برگزاری طرح ولایت با حضور 145 نفر در دانشگاه آزاد، برگزاری اردوهای جهادی و اعزام 70 گروه از بسیجیان به مناطق محروم و دورافتاده، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را از برنامه‌ها دانست.

حضرتی در پایان گفت: از دیگر برنامه‌ها ایجاد و کیفی‌سازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین، برگزاری 20 یادواره شهید دانشجو در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و اعزام 150 زائر به عتبات عالیات بوده است.

انتهای پیام/89007/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول