اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

فعالیت 75 مداح در ایام فاطمیه در شهرستان کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از فعالیت 75 مداح در ایام فاطمیه در شهرستان کنگان خبر داد.

فعالیت 75 مداح در ایام فاطمیه در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه در کنگان اظهار داشت: مردم کنگان در مناسبت‌های مختلف مذهبی حضوری باشکوه و تاثیرگذار دارند و روز به روز شاهد فعالیت بیشتر مردم در مناسبت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه بهبود وضعیت کیفی فعالیت‌های مذهبی در دستور کار قرار دارد و با تلاش دسته‌جمعی برای دسترسی به اهداف مورد نظر تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در ماه محرم و صفر شاهد اجرای برنامه‌های بسیار ارزشمندی در کنگان بودی و این مهم در ایام فاطمیه نیز تداوم خواهد داشت.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از فعالیت 75 مداح در ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد و افزود: 75 مداح شناسنامه‌دار شهرستان کنگان در برنامه‌های ایام فاطمیه مشارکت می‌کنند.

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز از اعلام آمادگی مداحان این شهرستان برای اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه خبر داد.

مسلم رضایی گفت: بزرگداشت یاد و مقام خاندان پیامبر (ص) یکی از مصادیق عملی اظهار ولاء و یکی از بارزترین مظاهر مودت نسبت به اهل بیت(ع) و اطاعت امر الهی و سفارش رسول گرامی اسلام(ص) است.

وی افزود: کانون مداحان طی جلساتی با هیئت رئیسه کانون، بر اجرای برنامه‌های مداحی و عزاداری ایام فاطمیه و مشارکت در برنامه‌هایی که در سطح شهرستان انجام می‌گیرد بر اقامه عزای حضرت زهرا (س) عزم جدی دارد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول