اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

نظارت و کنترل بازار شب عید مهمترین وظیفه مسئولان است

فرماندار شهرستان نکا گفت: نظارت و کنترل بازار عرضه مواد غذایی در روزهای منتهی به سال جدید و شب عید از وظایف مسئولان شهرستانی است.

نظارت و کنترل بازار شب عید مهمترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، علی رجبی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری نکا در سالن اجتماعات امور صنفی این شهرستان اظهار داشت: کنترل نظارتی مناسبی از هم‌اکنون در حال اجرا است تا شاهد کمترین تخلف باشیم.

وی افزود: بازرسان بر توزیع مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز شب عید به‌طور شبانه‌روزی در اداره مستقر و با گشت‌های مختلف نظارت انجام می‌دهند تا از بروز ناهنجاری‌ها در این رابطه و تخلف جلوگیری شود.

رجبی یادآور شد: اتحادیه‌ها، اصناف و شهرداری‌ها باید به کمک مسئولان اجرایی ادارات آمده تا بتوانیم شرایط را به بهترین شکل برای آغاز سال جدید برای شهروندان فراهم کنیم.

فرماندار نکا با تاکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه اظهار داشت: پیشانی اجرای این طرح مسئولان و قوه مجریه است که باید با تمام توان وارد شده و اطلاع‌رسانی کنیم.

رجبی با بیان اینکه آماده‌باش تمام مسئولان و مدیران ادارات در ایام عید از مهم‌ترین برنامه‌ها است، بیان داشت: همه مدیران از 28 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه باید در آماده‌باش کامل بوده و عدم همکاری از هیچ مدیری پذیرفته نیست.

نماینده عالی دولت در نکا بیان داشت: عدم اطلاع‌رسانی و عدم در دسترس بودن مدیران از هیچ مدیری قابل پذیرش نیست و اگر مدیری در این ایام به مسافرت و یا مرخصی می‌رود حتما معاون خود را به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار صد در صد در آماده باش قرار دهد.

رجبی با تاکید بر انجام کار پژوهشی در زمینه‌های مختلف کاری ادارات اظهار داشت: مدیران برنامه‌های پژوهشی مناسب خود را به فرمانداری ارائه دهند تا اعتبارات مناسب آن را از استان جذب کنیم.

وی یادآور شد: مدیران برنامه‌های سال 93 خود را اعم از برنامه‌های جلسات، بازدیدها، افتتاحیه‌ها و موارد مختلف را تا 15 فروردین ماه و لیست تمام تجهیزات اداره را تا 30 فروردین ماه به فرمانداری اطلاع داده و ارسال کنند.

فرماندار نکا گفت: 38 تخلف اداری برای ادارات مشخص و لیست شده است که در اختیار روابط عمومی فرمانداری قرار دارد و به‌زودی برای مدیران ارسال می‌شود و مدیران موظف به رعایت این مسائل هستند و در غیر این‌صورت توسط سازمان بازرسی بازخواست می‌شوند.

وی با اشاره به ابلاغ اعتبارات سال آینده از سوی استانداری به فرمانداری‌ها خاطرنشان کرد: این ابلاغ تا پایان سال یا اوایل سال آینده انجام می‌شود و مدیران تمام پروژه‌های نیمه‌کاره خود را لیست کنند.

رجبی افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در سال 93 اولویت کاری است و پروژه جدیدی تعریف نمی‌شود.

انتهای پیام/86002/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول