اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از نمایشگاه کتاب فرانکفورت

تبلیغات مدعی عراقی نیابت امام زمان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

روبروی غرفه ایران، فردی عراقی غرفه دارد و مدعی تبلیغ برای فردی است که خود را نایب امام زمان معرفی ‌می‌کند.

تبلیغات مدعی عراقی نیابت امام زمان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

به گزارش خبرنگار فارس از فرانکفورت، در روبروی غرفه ایران ، فردی عراقی غرفه دارد و مدعی تبلیغ برای فردی است خود را نایب امام زمان معرفی ‌می‌کند.

 

مهدی رحیمی مسئول غرفه کتاب‌های امام احمد الحسن در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در غرفه کتاب‌های کتاب‌های امام احمد الحسن وصی و فرستاده امام مهدی (ع) و همچنین آن مهدی که در آخر الزمان متولد شد و فرستاده عیسی مسیح و فرستاده حضرت ایلیا است که در اینجا کتاب های او به شکل کلی منتشر شده است البته انتشارات در عراق فعال است.

به گفته وی، در مورد دعوت از امام احمد الحسن هم باید گفت علم ایشان از دلایل قطعی فرستاده‌های الهی است از آنجا که ایشان وصی امام مهدی هستند و از خلفا شمرده می‌شوند. کتابهای او از توحید تا آثار مربوط به لاهوت از کعبه و حقیقت تا ذات الهی و آسمان‌ها و عالم ملکوت و عالم جسمانی است. در کتاب آخر با توجه به پدیده های علمی امروز و آنچه که از جانب دانشمندان مورد تایید قرار گرفته کتابی نوشته و به اثبات وجودی خدا پرداخته و با این کتاب پرفسور گافکینز و سایر اساتید دانشگاه را به مناظره دعوت کرده است تا پیرامون توحید بحث شود.

رحیمی در پاسخ به اینکه خود او چرا در نمایشگاه حاضر نیست بیان کرد: احمد حسن در عراق است .

وی درباره اینکه خودش را به عنوان وصی معرفی کرده پس باید دعوتی در کار باشد، افزود: دعوت از او همانند دعوت از فرستاده های الهی است. عده اندکی از فرستادگان استفاده می‌کنند و عده ای هم به دشمنی می پردازند.

وی در پاسخ به اینکه مسلم است او ادعای باطل وصی امام زمان را دارد، عنوان کرد: احمد حسن وصی و فرستاده امام زمان است.

وی هنگامی در مواجهه با این سوال خبرنگار فارس که کدام ادعا و داعیه ای برای اثبات دارید گفت: طبیعتا کسی که ادعای وصایت می‌کند از آنجا که انبیا و اوصیا همگی خلفای الهی هستند با قانونی که خدا قرارداده خود را اثبات کرده است. همانطور که حضرت آدم با نص الهی طبق سوره بقره آیه 30 که خداوند به فرشتگان فرمود من آدم را خلیفه خود قرار دادم و نصب شد و همچنین خلفای قبلی و حضرت عیسی و پیامبر.

رحیمی پیرامون مریدان او گفت: اولا که کسانی از سراسر دنیا ایمان آورده اند بیشترینشان در عراق و ایران ساکن هستند.

خبرنگار فارس پیرامون نحوه ارتباط مریدان با احمد حسن پرسید که او اضافه کرد: طرق مختلف هست از طریق فیس بوک اگر مطلبی باشد به انصار ابلاغ می‌کنند یا اگر سوالاتی باشد پاسخ میدهند.

مسئول این غرفه در برابر این سوال که این وصی چگونه با امام زمان مرتبط است پاسخ داد: هر زمان که امام زمان اراده بفرمایند. ایشان 47 ساله هستند و در سن 32 سالگی مبعوث شده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول