اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پورمعین به فارس خبر داد

دلایل تأخیر نشست هم‌اندیشی خادمان قرآن/ دومین نشست مهرماه برگزار می‌شود

دبیر انجمن خادمان قرآن با اشاره به دلایل تغییر زمان برگزاری دومین نشست این انجمن از برپایی آن در اوایل مهرماه سال جاری در نجف اشرف خبر داد.

دلایل تأخیر نشست هم‌اندیشی خادمان قرآن/ دومین نشست مهرماه برگزار می‌شود

«محمدرضا پورمعین» دبیر انجمن خادمان قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری جلسه دبیران کمیته‌های تخصصی در 11 مردادماه، اظهار داشت: در این جلسه که در معاونت قرآن و عترت ارشاد برگزار می‌شود، ثبت اولیه انجمن خادمان قرآن کریم با حضور نمایندگان کمیته‌های تخصصی 8گانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی از برپایی دومین نشست مجمع خادمان قرآن کریم در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: این نشست قرار بود اوایل سال جاری برگزار شود اما به دلیل برخی موضوعات برپایی آن به تعویق افتاد تا اینکه با رایزنی‌های مختلف مقرر شد دومین نشست خادمان قرآن کریم اوایل مهرماه در نجف اشرف برگزار شود.

پورمعین به لزوم تأمین امنیت برای خادمان قرآن اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل تأخیر در برگزاری این نشست هم‌اندیشی عدم وجود امنیت لازم بود اما امیدواریم در مهرماه بتوانیم این نشست را در نجف اشرف برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول