اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پورمعین به فارس خبر داد

زمان برپایی دومین نشست انجمن خادمان قرآن/ دلایل تأخیر مکرر در برگزاری

دبیر انجمن خادمان قرآن با اشاره به دلایل تأخیرهای مکرر در برگزاری دومین نشست این انجمن در نجف اشرف از برگزاری آن تا اربعین حسینی خبر داد.

زمان برپایی دومین نشست انجمن خادمان قرآن/ دلایل تأخیر مکرر در برگزاری

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مجمع خادمان قرآن کریم کشور سال گذشته به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد تشکیل شد.

در این انجمن تمامی خادمان قرآن که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مورد تجلیل قرار گرفتند، حضور داشتند و برای پیشبرد اهداف قرآنی و گسترش فرهنگ و سبک زندگی قرآنی برای نخستین‌بار در مشهد مقدس گرد هم آمدند.

قرار بود دومین نشست انجمن خادمان قرآن کریم اوایل سال جاری در نجف اشرف برگزار شود اما تاکنون این امر اتفاق نیفتاده است.

«محمدرضا پورمعین» دبیر اجرایی انجمن خادمان قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به دلایل عدم برگزاری این نشست، اظهار داشت: ما پس از تعیین زمان برگزاری با مشکلات امنیتی در کشور عراق مواجه شدیم و به همین جهت زمان برپایی دومین نشست چندین بار به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه دومین نشست خادمان قرآن کشور در زمانی بین عاشورا تا اربعین حسینی در نجف برگزار خواهد شد، گفت: در این جلسه اساسنامه قرائت می‌شود و با انتخاب و رأی‌گیری دبیر کل مجمع، هیأت امنا و نمایندگان کمیته های 8گانه انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول